Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč nic nechcete, proč????, aneb telemarketing...

Asi to každý z vás zná. Volá vám neznámé číslo, vezmete to, řeknete "prosím" a tam se ozve šveholící ženský hlásek, který pro vás má nové produkty, skvělou sazbu, nebo dovolenou v apartmánech, které si musíte koupit.

     Nikam jsem nikdy nedávala svoje číslo, to vím jistě. Ale mají asi nějaké svoje prameny, kde si najdou číslo i jméno a pak volají. Nejdříve jsem byla vzteky bez sebe, že mne to prostě ruší, vadí, pak jsem si ale pro sebe řekla, že je to taky jejich práce...a brala telefony. Tak schválně..

"Trrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

"Ano?"

"Dobrý den,  tady  Petra Pavlíčková, mluvím s Petrou Pavlíčkovou?

"Ehm.." přerušila jsem tu osobu na "odvrácené straně "Já jsem Petra Pavlíčková.."

"Ježišmarijá, promiňte mi to...Já jsem Pavla Stránská, dobrý večer. A chtěla bych vám nabídnout.."

"Ne.." přerušila jsem jí vesele.(Betty MacDonaldová mne ve své knize naučila, že lehké, trefné a s úsměvem podávané NE je více účinné než hádavé JO, ANO, NIKDY, VŮBEC!!" :-)

"ehm...co..ne?" Optala se paní Stránská a byla nejistá. V tu chvíli se spustil automat - "Váš hovor je pro zkvalitnění našich služeb nahráván.." Zavěsila.

     Tihle dealeři po "telefonu", to je dílo...A je mi opravdu líto těch holek, které tam volají, musí si nechávat nadávat....Jednou mi volali třikrát za den. První hovor byl v půl sedmé ráno:

"Brý den, tady je Lucie Homolková...jedete někam na dovolenou? Ne? Tak to vás náš průvodce dostane zcela bez rizika....a odletíte..................prááááááááááááááááásk...zavěsila jsem

     "tůůůůůůůůůůůůůůůůt.." "Ano?" "Dobrý den, jmenuji se Klára Sazimová a chtěla bych vám nabídnout nový tarif na telefonu....mluvím s majitelkou čísla --- --- --- :" "Nevím s kým mluvíte, ale rozhodně to nejsem já....! "tůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůt" a zavěsila

   Podobnou zkušenost má můj táta. Chodí do práce na noční a většinou není dobře naladěn, když ho někdo vzbudí po noční  a chce po něm letadla:

"cože chceteeeeeeeeeeeeee??? zařval, zívnul si, protřel si oči a vypláchl si ústa colou...

"No dobrý večer, vy jste si v našem teleshopingu objednal před sedmi lety televizní deku. Nyní vás musme informovat o další nabíd...." :...................táta zařval tak strašně, že by se pracovník národního muzea musel splést v sekci "rozzuřených slonů" ¨"A další nabídka je letadlo model Rudý baron, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" vrčela ta chudinka, aby jí pak přiznali, že ten telefonát skutečně namířil na chytlavého zákazníka. Zavěsil a vypnul si telefon.

    Volání na neznámá čísla je už totálně provařené. Volala včera...neznámé číslo, myslela jsem si, že je to kurýr, čekali jsme balíček. Ozvalo se tam:

"Brý den, tady Marie Kurtišová....mluvím s majitelkou čísla..........a nadiktovala ho. " Jak znáte moje číslo?" osopila jsem se na ní a ona: "taák, já za to nemůžu....! a já byla v ráži, zařvala jsem na ní, ať jde do prdele a nevolá slušným lidem....a najednou slyším:

"Bůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů" - Prostě brečela...strašně. Říkám jí . "vy musíte mít šílenou práci, každý vás rozbrečí, to musí být sílené, möc vás lituju....

Říkám jí: "buďte v klidu, to se stane.....a nebojte se..." a ona?

"Děkuju mockrát.. prosím, můžu vám nabídnout, milá Petro, naše apartmány na Kanárských ostrovech: Krásně vložíte peníze a dostanete apartmán na ostrovech, krásně tam lítají papoušci, jen zaplatíte zálohu a apartmán je váš...a můžete se tam válet na lehátkách, ale hlavně, HLAVNĚ musíte zaplatit...cheche....ehm.....zaplatit...

"Jdi do prdele, Marie..."

"Dík, máš pravdu...."

Už dále nebyl další telefonát....... :-)

Autor: Petra Pavlíčková | úterý 19.4.2016 0:43 | karma článku: 25,41 | přečteno: 1157x
  • Další články autora

Petra Pavlíčková

WC a dršťková

Stává se to. Občas vám Vánoce nevyjdou dle vašich představ. Když pominu provozní věci typu - nejsou peníze na dárky, nejsou dárky, nedorazily dárky, dopravce PPL se ožral a nedovezl dárky včas, protože chrápal v odstaveném autě...

29.12.2016 v 23:55 | Karma: 25,63 | Přečteno: 795x | Diskuse| Společnost

Petra Pavlíčková

Poslední ze Sedmi statečných...

Už asi týden se objevuje tolik zpráv o úmrtí slavných osobností, herců, umělců, fotografů apod, že jsem se přistihla, jak si při čtení dalšího nekrologu pobrukuji text slavné trampské písničky: "Zatracenej měsíc listopad..."

11.11.2016 v 23:44 | Karma: 29,66 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Kultura

Petra Pavlíčková

Ať život muší plácačka zruší!!!!

Neznám nádhernější start nového dne, než být probuzena mouchou. Znáte to všichni - spíte, sladce...a najednou "pink" a sedí vám na nose, obličeji, na všech odkrytých okončetinách těla. Je marnou snahou tu černou vtěrku odehnat.

21.9.2016 v 21:41 | Karma: 15,79 | Přečteno: 370x | Diskuse| Společnost

Petra Pavlíčková

Když vám vyhlásí válku kotě....

Ve staré kůlně kousek od našeho baráku má soused kočičku, která porodila patero zdravých koťat, černých jako uhel. Jsem zde v okolí známa jako "kočičí máma", i šla jsem se na prcky podívati...

24.7.2016 v 23:14 | Karma: 28,73 | Přečteno: 1101x | Diskuse| Ostatní

Petra Pavlíčková

Co vydá stará půda?

Odkojena Foglarem, nedalo mi to a prostě jsem prozkoumala půdu v baráčku po zesnulé babi. Našla jsem tam rodinné fotoalbum, u kterého jsem se málem umlátila smíchy.....nedivím se, že babi tento "skvost" raději dala na půdu...:-)

7.7.2016 v 0:23 | Karma: 24,02 | Přečteno: 795x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik