Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chodské koláče... strašně dobré dělají v Krchlebech :)

0 0
možnosti
MV

Mě se nedávno ptala neteř. " Strejdo, ty budeš mít miminko? " Říkám, nebudu Miško, jen jsem si zase koupil tričko s břichem. My chlapi to bereme samozřejmě jinak. Vaší kamarádky je mi líto. Faktem je, že potkávám spoustu mladých, pěkných dívek, které mají bříško a přitom dítě nečekají. Těžko se to poznává. Lepší je držet papulu. ;-) Jinak prima počtení R^.

0 0
možnosti
Foto

J.Š.Baar hadr...Potěšila jsem se hned po ránu!:-)R^

0 0
možnosti
JK

Třeba u té propisky a Landy přeci vůbec nebyl důvod k nějakému rozpačitému a trapnému šoupání nohama a pokašlávání. Tomu se dá s chutí zasmát a je po trapasu. A to jak na svatbě, tak kupříkladu na pohřbu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik