Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja jednou v letadle sedel vedle mlade neslysici francouzky ktera odezirala a mluvila anglicky a v podstate jsme prokecali celou cestu. V zivote by me nenapadlo, ze by byla divna ... to spise obdivuhodna. Bohuzel letela za pritelem, tak jsem mi nemohl pozvat na kavu :-). Ten clovek v aute byl proste d..il, nic si z toho nedelejte.

1 0
možnosti
Foto

Petro, četla jsem si znovu Váš blog, protože jsem už od včerejška  měla pocit, že je tam něco, co mně nesedí.

Už vím, tak Vám to musím říct.:-)

Píšete: " že hluchota je nejhorší postižení, protože na vás není vidět".

Myslím, že postižení, které by na Vás bylo vidět, byste nesla  ještě hůř. Když by vzala za své Vaše krása, případně byste  nebyla schopna chodit, nebo se sama o sebe postarat...  Soukromě si myslím, že bych určitě raději volila neviditelné postižení, než viditelné. (I když nejraději, stejně jako Vy, žádné:-).)

To byla jen taková poznámka, jinak přeji hodně štěstí na vnímavé a fajn lidi kolem Vás.:-)

3 0
možnosti

dobrý večer Nelo, děkuji za názor. Víte, já sama ani nevím, jaké postižení bych si vybrala :-) je to ošidné. Ale když už jedno mám, tak je hloupé si říkat, že je nejhorší, máte úplnou pravdu. Člověk lecos přehodnocuje. Blog jsem napsala v naštvání a stresu, ale je pravdou, že co se týče - "neviditelnosti" - čili, že jak píšete - postižení,které by na vás bylo vidět, byste nesla hůř", v tom máte naprostou pravdu. Jde mi spíše o to skryté - když je člověk postižený jaksi "navenek" a jeho handicap je hned všem jasný, viditelný, tak se chovají hned jinak. Na nedoslýchavém se to nepozná, proto se nejdříve lidé chovají jako ke zdravému člověku...a až na druhý pokus zjistí, že je někdo nedoslýchavý a začnou se chovat zmateně, občas i jako cvoci, nebo se snaží vzbudit dojem falešného soucitu.. Já vím, jak to myslíte..jde o to, že navenek člověk vypadá naprosto zdravě a pak se zjistí, že to není tak a lidé začnou zmatkovat. Kdybych např. (a ted se budu hodně rouhat, ač ateistka) neměla nohu, tak každý to hned vidí a odpustí si nějaké duchaplné komenty a hned ví, jak se ke mě mají chovat...lidé nejsou jen zlí, jsou i hodní a taktní a beznohé by se mi dostalo fakt dobré péče, dobré nálady a tak..každý to vidí. Jenže, když neslyším, tak to třeba lidé neví, poznají to až na třetí čtvrtý pokus. A tři pokusy ze čtyř na mne jen řvou, než to konečně pochopí. A pak se začnou snažit být hodní a jaksi - "servilně" milí.  Kdyby semnou nemluvili, tak to nepoznají. Kdybych neměla nohu, tak jsou hned kamarádi, hodní a pomáhající, protože to postižení by "bylo vidět".  Moje postižení navenek vidět není, proto prostě lidé jsou z toho zmateni a neví, jak se ke mě mají chovat, když to zjistí.

0 0
možnosti
Foto

Péťo, chápu ..... měla jsem hluchou babičku (96let), taktéž nesnášela naslouchátka, měla s nima ty samý problémy. Víte, pro nás slyšící, je vážně problém poznat, že mluvím s hluchým člověkem, chvíli nám to trvá. Teda, mluvím za sebe. Nicméně reakce "pána" je neomluvitelná, já bych si zabrečela. Držím pěsti a jen tak mimochodem, krásně píšete!!! Jen tak dál, děvče. ;-)R^R^R^

2 0
možnosti

děkuji, moc jste mne potěšila, ani nevíte jak....moc díky.

0 0
možnosti

..sorry..... nechci rýpat...ale trošku mne zarazil rozpor v tom že jste onmu neuravalci nerozuměla otázku na cestu...ale dokonale jste slyšela jeho poměrně šroubovanou....byť velmi hrubou ...další reakci....???...alespoň jsem nepochopil ....že by řval.....

1 0
možnosti
Foto

Pokud nechcete "rýpat," ..... nedělejte to!!! :-/

1 0
možnosti

J47a26n 35F37r48o19l40í50k

21. 9. 2013 17:46

Nejsem sice odborník na tento problém, ale co tak vyzkoušet více typů naslouchátek. Třeba by něco vyhovovalo lépe. Chápu, že to není jednoduché, ale já bych zabojoval.

0 0
možnosti
Foto

Vyzkoušela jsem s dědou i babičkou iks naslouchátek, od různých výrobců ..... výsledek nula.

0 0
možnosti
Foto

Moje babička je také hluchá. Nemá stařeckou hluchotu, ona prostě neslyší od porodu mé matky, kdy jí bylo třicet. Souhlasím s tím, že je to strašné postižení, protože člověk vypadá zdravě, nic mu viditelně není, ale člověka to omezuje ve strašné míře. Když jde po krajnici, jde si klidně uprostřed silnice, protož nemá tucha, že za ní troubí auto.

Bydlíme na vesnici a spousta lidí se s ní nebaví, protože má za to, že je nafrněná, že není schopná odpovědět na pozdrav atd. A lidem prostě nevysvětlíte, že je jenom hluchá a že je neslyší.

Babičce říkáme, že je tetřev hlušec (v legraci samozřejmě, máme ji moc rádi), naslouchátko sice nosí, ale ne vždycky si ho bere. Nechápu, jak to v tom uchu snese, když to pořád tak blbě píská, fuj.

Všichni jsme se  doma naučili mluvit nahlas, hlasitěji než většina lidí - a často prostě ve společnosti normálně slyšících lidí nevědomky pořád hulákám. Lidi se mi kvůli tomu vyhýbají, protože jsem hlučná. Ale vzhledem k tomu,že mě vychovala, jsem tak zvyklá od dětství.

Zdravím Millagros115

milli92.blog.cz

3 0
možnosti

S těmi ohlasy na hluchotu drbny Nyklové bych to nebral tak vážně. Tipl bych si, že divákům ani tak nejde o samotnou hluchotu, jako spíše o to, jak k tomuto tématu přistoupí scenáristé seriálu, kteří z každé takové změny dokáží "vydojit" maximum.

 

Jinak ještě k tomu vašemu problému se sluchadly - vyčerpala jste všechny možnosti ? Možná by pomohlo vyšetření sluchu na nějaké specializované klinice, nebo vyzkoušení jiných typů sluchadel.

3 0
možnosti

byla jsem doslova všude. Táta mne svého času propašoval i do ústavu leteckého zdravotnictví v Ruzyni...všechno špatně..prognoza je velmi blbá, na karláku jsem byla, ve Střešovicích jsem chodila do barokomor pro lepší okysličení mozku a potažmo také zvukových vodičů - po terapii v barokomorách se to zázrakem na nějaký čas zlepšilo, ale pak jsem byla opět na Karláku, takový ten test ve spánku..a mám prostě vrozenou vadu odumírání sluchových preceptorů..vím, že to nikdy lepší nebude, proto se ted snažím se naučit odezírat a plánuji, jak jsem psala výše, naučit se znakovat, i když ještě trochu slyším, nikdy nevím, kdy se mi to bude hodit....děkuji a krásný večer.

0 0
možnosti

Já z Vašeho článku vůbec nemám dobrý pocit. Vy si ztěžujete na všechny a na všechno. Na naslouchátka (která asi fakt nemáte dobře seřízená, jak píše pan Řezník), na lidi, kteří (všichni!) Vám nerozumí, nelitují Vás a myslí si o Vás (?) jenom to nejhorší a nadávají Vám. Opak je ale pravdou, podle jednoho neurvalce soudíte všechny (kromě svého nejbližšího okolí, jak jinak!), že jsou k neslyšícím nehodní a neurvalí. Co kdybyste se pokusila něco udělat pro zlepšení své situace sama - vylepšit neverbílní komunikaci, víc se usmívat na lidi a svět, a to i očním kontaktem. Vaše zlost a naštvanost na celý svět totiž čiší z celého Vašeho článku. Nepostižení lidé obecně opravdu nemohou za Vaše postižení. A nemyslí si, že jste "dement", opravdu ne. To jenom Vy sama jim to přisuzujete, protože jste se se svým postižením nesmířila a nesnažíte se zkvalitňovat svůj život, ale naopak. To je špatná cesta.

2 0
možnosti
Foto

P.Dostálku, ty negace tam vidíte Vy, já ne!!!

0 0
možnosti
Foto

To naslouchátko máte asi špatně seřízené.

2 0
možnosti

dobrý večer...právě že je seřízené dobře, ale za ty dva roky, co tenhle pro mne nejnovější model mám, se mi sluch zase zhoršil natolik, že už jaksi nereaguje...rozumíte. Právě proto z toho slyším jen ty patvary a jedoucí auta okolo...zvuky okolo, jen ne v mistnosti..

0 0
možnosti

KarmaR^.Všechny předem upozorňuji, že pokud jim nevidím na ústa tak neslyším.S naslouchátkem mám obdobné zkušenosti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik