Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomu bankomatu jsme se zasmáli celá rodina tak, že všem tekly slzy jako hrachy. ;-D;-D;-D. Idu na druhej díl R^.

1 0
možnosti

díky, už je k mání druhý díl blogu, doufám, že se Vám bude líbit.;-D

1 0
možnosti

Tyto stavy osobně neznám, ale pobavila jsem se. Díky, prodloužila jste mi život. Bohužel jsou i jiní, v opilosti velmi agresivní jedinci.

1 0
možnosti

;-DR^ a prosím další!Nic tak člověka nepotěší jako když si přečte,že v tom není sám;-)

1 0
možnosti

Pěkné příhody klasického opilce:). Jenom s tím úvodem bych si dovolil nesouhlasit, alkohol není metla lidstva, metla lidstva jsou lidé, kteří ho neumí užívat a co hůř, ani ze své špatné medikace se nepoučí.

3 0
možnosti

:-) PO ránu jste mě moc pobavila! Jsem už léta pravidelným konzumentem alkoholu, opilce nesnáším! Kdo tomu nerozumí ať se do toho nepouští: Když si ráno po probuzení udělám před nasazením chrupu, hygienu dutiny ústní kalíškem slivovice, hned je svět veselejší. Řídím se průzkumy a jejich propagací prof. Šamánkem a kardiochirurgem dr.Pirkem(je i ve své věku mimořádně výkonným sportovcem), že muž by měl pravidelně denně vypít 40 gr. čistého alkoholu. Já to občas několikanásobně překročím, ale zatím toto pravidlo u mně funguje bezchybně, jsem už starý jak Metuzalém, a sport a denní pohyb mi není cizí !!!  R^VR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik