Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Uff! Po přečtení obou dílů, nás doma všechny bolí bránice. Hnedle přeposílám odkaz na všechny uložené emailové adresy. No, všechny ne, mám tam uloženo i pár sucharů, zatvrzelých abstinentů. R^

1 0
možnosti
PP

děkuju moc...a myslím, že nevylučuji ani třetí díl...chtěl byste? v záloze toho mám dost :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si k blogu uvařila kafe, dítě usnulo, jdu na něj;-)

1 0
možnosti
Foto

A zase jste mě rozbila, milá Petro;-D;-DR^

Šup a jste v mé RSS;-)

1 0
možnosti
JC

Alkohol je dobrodincem lidstva, neboť bez něj by miliony lidí vůbec nebyly počaty.

1 0
možnosti
MV

Je to jako s ohněm, dobrý sluha, ale zlý pán ;-)

1 0
možnosti
Foto

A vidíte, tady má něžnější pohlaví výhodu. Kdybych se já pokusil vnutit na pódium, mohu čekat přinejlepším dávku z kasru a přinejhorším líbanec od něčího loktu. Pravdou je, že nejrychlejším lékem je právě ten loket do nosu, ale to si snad dotyční ani nezaslouží...

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik