Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bez ohledu  na to, jak šílený sny někdy můžou být, tohle mě fakt pobavilo ;-D Náměsíčností netrpím (nebo o tom aspoň zatím nevím), ale živých snů mám poslední dobou víc než dost... A když si představím, že by se k těm haluzím přidala náměsíčnost, děs mě jímá ;-D Když si vzpomenu na jeden z posledních, už se vidím spící/nespící na pohotovosti s malou, kterak po doktorech chci, aby jí ošetřili "rozbitou" hlavu... No teda! O živých snech laděných do erotična snad raději ani nemluvit... ;-D

1 0
možnosti
JS

Hlavu vzhuru! Ja jsem zrovna  dnes v noci hovoril se Stalinem. S Josifem Vissarionovicem. Pochvalil moji vojenskou rustinu, se kterou jsem se mu ohlasil a pocastoval me poharem gruzinskeho sampanskeho  Na vysvetlenou; jsem rocnik 41, takze pamatuji kult osobnosti. Jinak emigrant, zijici jiz temer pul stoleti mimo samoderazvi. A neuvazuji jit k psychyatrovi.

2 0
možnosti
LK

Já pevně doufám, že mě už nikdy nic podobného nepostihne. To, jak jsem se na jaře vyčurala do škopku se špinavým prádlem domnívajíc se, že sedím na záchodě, mi bohatě stačilo. Nevím, zda to souviselo s úplňkem, nebo pátou čtrnáctihodinovou směnou, ale ve svém živém snu jsem se vydala na záchod do míst, kde se nacházel v mém bývalém domově, tj. do místnosti na konci chodby vlevo. V současném domově je toaleta na začátku chodby vpravo a na konci chodby vlevo máme komoru, kam se, mimo jiné, ukládá i prádlo určené k vyprání. Z vyprávění vím, že jsem byla nalezena pohodlně sedící na lavoru....Zbytek raději ponechávám na vaší představivosti ;-D;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik