Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No ještě že nemá králičí mor.;-) Jinak moje kamarádka si diagnostikovala několik infekcí a stavů na hraně reality a fikce... Nakonec se ukázalo, že je vystresovaná z práce.;-D

0 0
možnosti
MS

Á, už zase oblíbená smrtelná rýmička u manžela. Už s tím začínáte být dámy trapné. :-/ Rv

0 1
možnosti
LW

Ale já to docela chápu, teda nikdy by mě nenapadlo pokud bych byl aspoň trochu schopnej pohybu někoho otravovat kvůli každé blbosti, ale oproti takové rýmě zlatej mor, rýma je strašně otravnej vynález.

2 0
možnosti
EK

E84v47a 40K19u90n39t19o23v79á

10. 10. 2013 6:21

Moc jsem se pobavila, i já mám doma takového chlapa, který neustále umírá a ještě si hledá diagnózy na internetu. Je to děs!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik