Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

;-DR^ Samozřejmě karma. Popravdě, toho tykání větnamcům jsem si nějak nevšimnul. Navštěvuji pár obchůdku a každej prodavačkám vykal. Asi jinej kraj, jinej mrav. Fakt je, že ta jejich pracovitost je neuvěřitelná. Sedm dní v týdnu od rána do večera 8-o. A ty ceny? V jednom krámku začali prodávat u nás vyhlášenou domácí tlačenku z Bedihoště. Na tom nic divného, až na to, že stála o 50Kč na kile míň, jak v jiných obchodech.

1 0
možnosti
MW

záleží kdo tu tlačenku vyrobil a z čeho?pes ,krysa...

0 0
možnosti
VN

Skvělý článek, milý, úsměvný, přívětivý. Škoda, že jste jej poslala tak brzo/pozdě kolem půlnoci. Tím bohužel zapadl za otravné předvolební pindy a úvahy :-/

P.S. Máme cosi podobného u nás na sídlišti, kde žije spousta rusáků. Přál bych Vám sledovat rusko-rádobyčesko-vietnamskou konverzaci. To je teprve lahůdka!!:-)

1 0
možnosti
PP

;-D díky moc, já jsem právě noční pták a když píšu, tak mi nedojde, že už je třeba půlnoc a někam to "zapadne" - upřímně řečeno - nemyslím, že by zrovna tenhle článek zapadl, když nevěřícně třeštím oči na tu karmu :-) Jinak jste mne pobavil v představě rusů, kteří lámanou češtinou vysvětlují něco vietnamci, to už hotové zmatení jazyků hadr ;-D

0 0
možnosti
Foto

V nádhera...jsem se nasmál;-DR^

2 0
možnosti
MD

Vý-bor-né! A s tou pantomimou...copak kočkolit, ale zkuste takhle nakupovat prezervativy. Měl jsem co dělat, abych nebyl z večerky vyveden za nepřístojnou gestikulaci;-D

5 0
možnosti
JP

Děkuji, paní Petro, už dlouho jsem neměl slzy v očích ze smíchu,

nádherný začátek dne;-D

3 0
možnosti
PP

děkuju mockrát za milou reakci :-)

0 0
možnosti
AAP

Petro, ;-DR^ teda Petro, ;-DR^ jste mě tááák rozesmála!

Skvěle napsané...KARMA! ;-)

5 0
možnosti
PP

no vidíte, aspoň teď víte, pokud máte kočku, jak se nakupuje stelivo ;-D stačí pořádně zatlačit a hned je všem jasno :-)

0 0
možnosti
MR

M18i92l25a87n 20R83a61d23e12k

11. 10. 2013 2:34

jen pripominku, drogy na svedomi nemaji zadni z nich, ty maji na svedomi poptavka - tudiz nabidka. jinak R^

1 0
možnosti
MV

Asi tak. Stejně tak je prodávají a vyrábí našinci.

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik