Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Nepotřebuji zvířátko. Stačí když po návratu z večírku mám nutkání sednout k počítači. To jsou potom emaily! ;-D

0 0
možnosti
FS

Tak to mám taky, tohle nutkání. Akorát nepíšu maily, ale příšerně blbé diskusní příspěvky. Jen v tu chvíli si myslím, že jsou děsně vtipné a ráno se pak stydím. :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DVy jste skvělá, jen Vás nesmím číst, když snídám, drobky mám až na monitoru;-DR^

1 0
možnosti
Foto

N55e60l81a 49P39a67l63o30v81á

17. 10. 2013 7:41

Způsobila jste mně svým krásným zvířecím vyprávěním krásné ráno, tak je přeji i já Vám;-D:-)R^

2 0
možnosti
FS

A tady je předehra. To byl ještě mimino, ale už ho to k tý klávesnici táhlo. Foceno starým mobilem, v noci, v dílně. Starej monitor, starej komp, stará ruka (moje), mladej kocourek (můj). A od tý doby "píše". :-)

http://www.imagehosting.cz/?v=mysakpc2.jpg

1 0
možnosti
FS

Jmenuje se Myšák TooMass, seznamte se. :-)

1 0
možnosti
FS

R^ My kočkomilové máme stejné zážitky. V mé oblíbené tajné FB skupině "jsem napsal":

9--9-------------------------***+++++++++9999999999999//////////*++++++++

Musel jsem pak sáhodlouze vysvětlovat, že se nejedná o žádnou šifru, ale že kocour s oblibou lehává na pravé, numerické části klávesnice. Nevím jak, ale ten zmetek to i "odentroval" :-)

2 0
možnosti
PP

R^ to je přesně ono...kočky si píší, ale jen kočičí "zmetek" to ještě odentruje ;-D taky mám tu čest se "zmetkama entrujícíma" :-)

3 0
možnosti
LK

;-DR^

Jmenovec autorky, Peťulák, mě už několikrát zostudil u přátel na facebooku, když během mé nepřítomnosti způsobené odskočením si na WC, napsal a odeslal několik zpráv. Jak jistě víte, co je psáno, to je dáno a tak jsem podobné situace řešila zprávou:"Nevěř všemu, co o mně ten kocour píše!" V očích mnoha, zejména těch, co kočku nevlastní, se od té doby jevím jako čekatel na lůžko v uzavřeném oddělení psychiatrické léčebny.

Včera se mým kočičím ajťákům podařilo spustit program pro slepce, o jehož výskytu v mém počítači jsem dosud neměla tušení.

A malé upozornění pro Madlenku a Amálku: Dámy, moji kocourci jsou ve věku, kdy mají nárok maximálně na Večerníček, nikoliv na to, aby si s vámi psali kočičí prasárničky. Takže doufám, že jim vyprávíte pohádky ;-D

4 0
možnosti
PP

já to dámám vyřídím, aby nechaly puboše na pokoji..přece jen už jsou to starší dámy...ale mám vyřídit, že: "Von si začal!!";-DR^

3 0
možnosti
JL

:-) Můj kocour také pořád něco sepisuje. 

mmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu;-D

3 0
možnosti
PP

vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuu

dík za pokec, Madla ;-DR^

2 0
možnosti
PP

jéé, děkuju, to jsem ráda. Krásnou dobrou noc přeju!! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik