Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Znám podobný případ, sice ne tak vyhrocený. Všichni kolem si ťukají na čelo, ale on se s ní nerozejde a ještě má pocit, že na něj žárlí z lásky. Přitom si na ni okolí stěžuje. Tam je také každá rada marná.

Přesně, kdo chce kam...

1 0
možnosti
Foto

Je nemocná, pomůže jí jedině léčení ... R^

1 0
možnosti

Jednoho krásného dne jsem se v práci nudil až do té míry, že jsem zavítal na stránky novy a tam jsem si přečetl tento krásný článek:

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/nejzarlivejsi-zena-sveta-tento-fesak-musi-denne-na-detektor-lzi-a-ma-zakaz-temer-vseho.html. Nevěřil bych, že až takovýhle paranoidní hysterky a ušláplý blbci žijou i v našich zeměpisných šířkách. Předpokládám, že když ju tak miluje pořádny profackování a snaha o soudně nařízenou ústavní léčbu asi nehrozí, ale mohl by zkusit na Zuzanku trochu její vlastní medicíny a podobny žárlivý scény jí dělat taky. Pravděpodobně by si neuvědomila, že se chová úplně nesmyslně, protože "on jí přece k tomu žárlení dává spoustu důvodů, kdežto ona mu ne", ale možná by jí to začlo lízt na nervy a kopla by ho do prdele sama - problem solved.

1 0
možnosti

Bože, chudák chlap. Jak dlouho, že už jsou spolu? Podle toho jak otočila, bych se sní rozvedl už týden po svatbě. Zuzanka by potřebovala svěrací kazajku, třikrát denně skotské střiky po dobu jednoho roku, který by trávila pod dohledem statného ošetřovatele. Za tu dobu by snad Karel přišel k rozumu a našel si normální holku :-/.

1 0
možnosti

no víš co, ono mu to asi takhle vyhovuje, je to prostě s odpuštěním debil. Asi mu to lichotí,je to ňouma, takový "boooží nešť..":-) Tenhle příběh jsem měla napsaný cca dva roky zpátky, použila jsem ho teprve teďka...jsou spolu pořád a ona je nyní těhotná. Žárlí furt stejně, ani s těhotenstvím se její paranoia nelepší, naopak..jak se jí mění postava, tak ho podezřívá zase z toho, že kouká po hubenejch...no nic s tím nenadělám a je mi to vcelku jedno, když už se to netýká mne osobně - naštěstí!!!!! Byl to jen takový postřeh, kam až může zavést paranoická žárlivost...hezký večer, Martine a díky za přečtení a reakci. P.

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik