Diskuse

Táhni!!!!!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Tak mě napadlo, jestli se dočkáme nějakého nového příspěvku ještě do konce roku? :-P Tedy chápu, že máš frmol před vánocemi, ale něco malého čtivého ke kávičce by se hodilo ;-). Jinak pěkné svátky :-).

1 0
možnosti
PP

s křížkem po funuse tobě taky pěkné svátky :-) jinak neboj, do nového roku nějaký blogís bude, témat mám až hambatě moc...jen jsi správně uhádl, že nebyl absolutně čas :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Jsem hned poránu rozchechtaná,dík:-)

2 0
možnosti

A nechcete se naučit aspoň trochu řídit?

2 0
možnosti
PP

tak já "Tak trochu" řídit umím - deset let bez nehody...jen jsem neuměla prostě komunikovat s autem, které mne  "neposlouchá" - je to pro mě zajímavá nová zkušenost, tak jsem se o to podělila v blogu, nic víc nic méně :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik