Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

No ne! Jak to, že jsem asi poslední z kočkařek z Lide.cz, která nevěděla, že tu máš blog? A jak pěknej! Zdravím, přidávám karmu a dávám do oblíbených.

0 0
možnosti
MV

Tak my se blech pres leto zbavili a mysleli si, ze mame vyhrano. Ovsem se zimnim casem nastalo castejsi a castejsi drbani u nasich 2 cernych-jako-bota kocouru a kdyz mi blecha pristala pri cteni na rozevrene knizce, bylo jasny, ze boj je tu zas :-( 

Navstevy o nasem problemu vi, ale berou to tak, ze proste mame kocky, tak ty blechy k nim proste nak patri :-) 

"Dobrou noc, at vas blechy stipou celou noc" je u nas vic nez pravdepodobne ;-D

1 0
možnosti
LK

Potěší tě, že v tom nejsi sama? Nejspíš za to může zatím velice teplá zima, ale jsou tu, mrchy skákavý. Když jsem objevila klasické štípance nad ponožkami, bylo mi jasný, že je zle. Zajímavý je, že micky se ani moc nedrbou a mně se žádnou blechu nepovedlo spatřit. Ale prostě jsem věděla, že tu jsou. Až dneska jsem získala fyzický důkaz o jejich přítomnosti. Sedím si tak ve vlaku, když tu jsem pocítila svědění na předloktí. Poodhrnula jsem rukáv v domnění, že tam mám přichycený vlas. Nebyl to vlas. Seděla tam a hodovala vypasená BLECHA! Následoval pokus o nenápadný odchyt, leč bleška byla rychlejší a naposledy byla spatřena na límci nic netušícího spolucestujícího :-/

2 0
možnosti
FS

To je něco, asi blechám smrdím. Myšák se drbe furt, občas mu v kožichu nějakou odchytnu, ale na mě fakt nejdou.

Už jsem se kdesi zmínil o masakru - pokusu o šamponování kocoura, zdrápaných čtyřech rukou do krve, takže je to pro nás neřešitelná situace. :-)

1 0
možnosti
MV

Hele, fotka manželovi " rozbité huby " by nebyla?;-D Když jsem jako dítě jezdil k babičce, tak ta měla vždy minimálně 2-3 blechy. Nikdy se nám nestalo, že bychom od nich nějakou kočku chytli. Ale měli je, to je fakt.

3 0
možnosti
MV

Boha jeho, jde ten přežblept nějak opravit?!8-o Samozřejmě, že babička měla 2-3 kočky a ty měli blechy. Já snad skočím do zdi.;-(

0 0
možnosti
Foto

N45e52l68a 93P97a78l48o90v44á

29. 12. 2013 13:17

Petro, dík za Vaše krásné články...:-)R^

a všechno nejlepší do nového roku  Vám i Vašim milým - dvou i čtyřnohým:-)

1 0
možnosti
JP

J80i97ř84í 42P41l36í20v61a

29. 12. 2013 11:16

Past na blechy a zároveň často luxovat koberce a když je blecha v ponožce, tak hned ponožku ponořit do vody na delší dobu.

Past na blechy funguje na principu, že blechy skáčí ke světlu. Takže  třeba svíčku přes noc postavit  třeba na plech na pečení nebo větší plochý talíř, ve kterém je voda s trochou saponátu. Když by hrozilo převržení svíčky, je možno ji nahradit nějakým svítidlem, které do té  saponátové vody svítí. Vychytal jsem tak stovky blech.

1 0
možnosti
PH

U nás tento problém s bleškama řešíme následovně: venku na kočičku nakapeme Frontline a necháme jí venku, blechy začnou houfně opouštět kožíšek a asi po třech hodinách ji vykartáčujeme a potom může domů. V domě jsme nikdy problém s bleškama neměli.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za humorné povídání.

Já mám zase doma několik druhů pavoučků, samozřejmě toho běžného pokoutníka, který je neškodný, ale umí až vyděsit svými dimenzemi, když se náhle objeví na zdi. A dále pak takové drobné druhy, jejichž odborný název neznám. Vesměs chytají mušky do sítě. Na okně mi poskakuje také skákavka pruhovaná, která se na svou kořist (mušku) vrhá skokem. 

Mým zvykem je umísťovat odpadky jak do normálního odpadkového koše, tak také do igelitových sáčků po bytě. Mimo jiné i ohryzky z jablek a zbytky z jiného ovoce. Tím si ale pěstuji doma populace drobných mušek - octomilek obecných (drosophila). Kupodivu je mám i v zimě, ovšem zimní forma octomilek je poloviční velikosti jako letní. Mohl by mě nějaký odborník o tom poučit? Ovocem já živím mušky a mušky zase živí svou obětí či jako oběti ty pavoučky.  

Nevyháním ta zvířátka věčným smejčením a desinfekcemi, toleruji je, jen když se to trošku přemnoží, tak zasáhnu. Na chvilku se polepším a ty ohryzky házím do záchodu, ale za chvíli zase zpohodlním a začne to znovu.    

Horší je ovšem výskyt molů. Ti, když se objeví, mě již nenechají klidným a hledám zdroj jejich výskytu. Vypucuji šatník, prohledám koberec a jiná místa, která mohou skýtat molům potravu. Líhnou se mi třeba ve vysavači, který nevyčistím od prachu, nechám uzavřený a dlouho potom neuklízím. 

Těch drobných zvířátek domácích je celá řada, třeba ještě rybenka - drobný stříbrný tvoreček, který se občas objeví v koupelně nebo na záchodě.  Je dobré se o těchto živočiších trošku více poučit, abychom věděli s kým máme tu čest a udržovali jejich stav v únosné mezi. Tohle poučení ovšem nepatří pořádkumilovným hospodyním, ale nám přírodňákům, co ten pořádek až tak neudržujeme.

1 0
možnosti
BR

Já si bleší invazi pamatuji z dětství. Tenkrát žádné frontline nebylo. Ale jak se objevily,tak potom i zmizly asi za měsíc.

0 0
možnosti
Foto

Užili jsme si bleší léto v r.2010, takže rozumím, zážitky máme podobné.

Vám karma, pobavila jste mě (opět):-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS