Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-(Je to smutné a jak chybí ty každodenní drobnosti...

0 0
možnosti

Manžel měl pravdu. Všechn kočky tam jednou musí, ale pokud měla vaše Amálie takový život... :-)R^

2 0
možnosti

Upřímnou soustrast. Staršímu kocourovi bude 16, stále je jako rybička,ale problémy v tomhle věku můžou přijít ze dne na den a desim se toho. Před 10 lety jsem musela nechat uspat kočku a do smrti jí uvidim,jak v ten den sama vlezla do přepravky......umřela mi pak v klidu na klíně,ale pořád jí vidím. Hned druhý den jsme jeli dO útulku a přivezli jsme si asi 5 měsíčního kocourka,z kterého vyrostlo něco mezi klistetem a pijavici,co ho máme,tak je na mě pricucnuty:-) já vím, odcházejí i lidé, tohle jsou " jen" zvířata,ale bolí to úplně stejně. Tak hodně sil a co nejdřív novou cicinu.

1 0
možnosti
Foto

Všechny tyto bolístky mám už několikrát za sebou... i před sebou. Vždy trošku pomohlo, pořídit si dalšího čtyřnohého kamaráda. Chvíli budete srovnávat, ale pomáhá to. Nikdy však nezapomenete, to ani nejde! Držím palceR^V

2 0
možnosti
Foto

Petro, drzte se, Amalka se za duhovym mostem kamaradi s tema nasima, co tam odesli pred casemV

2 0
možnosti
Foto

Kouzelná kočička...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS