Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Skvělý!!! Díky!! Konečně něco, co má hlavu a patu... :-)

5 0
možnosti
JH

J74a82n 49H79u13r12y85c58h

5. 7. 2016 20:02

Skvěle napsané. Čekám co na to MŠ a tetina ochránkyně z Brna, To zas budou chytrosti.

5 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsané!

Nějak mne ten případ minul, tak o tom čtu až od Vás a živě se mi vybavilo, jak jsem na škole v přírodě odvšivovala celou třídu. Teplé vody bylo málo, tak jsem si do řady postavila nejdříve všechny chlapečky, které jsem postupně jednoho po druhém namočila, pak jsem jim napatlala odvšivovací šampón, nahnala je za zástěnu a zatímco šampón působil, to samé jsem zopakovala s děvčaty. Nakonec jsem je jednoho po druhém jak na běžícím pásu opláchla - sama pouze v plavkách.

Tak teď nevím, zda je mé setrvání ve školství žádoucí. ;-)

27 0
možnosti
JR

Vaše přiznání bylo založeno do Vašich kádrových materiálů a bude použito jako přitěžující okolnost, až se to bude hodit.

Tahle hysterie ohledně pedofilů už vede i k napadání profesionálních fotografů, když fotí něco úplně jiného než děti (ale děti se vyskytují v okolí a rodiče jsou tedy "oprávněně znepokojeni podezřelým chováním" těch individuí s fotoaparátem). A k napadání otců, za co jiného než pedofilii, když si dají na fb nebo instagram fotku s vlastním děckem. Nebo když ji tam dá jejich manželka s nadšením, jakého má skvělého muže. Když jsem si představoval, jaké bude 21. století, tohle mne nenapadlo.

14 0
možnosti
VM

Pěkně napsaný článek, správné reakce. Ale, bylo by tomu tak i kdyby se jednalo o pana /soudruha/ učitele?;-D

12 0
možnosti
Foto

R^Karma. Učím plavání a s prvňáky chodí do sprch dospělí, dokonce kontrolují aby se před vstupem do bazénu pořádně namydlili a opláchli. Už mnohokrát mne napadlo, kdy nějakého hysterika napadne něco podobného.... Jeden vychovatel dokonce sám odmítá dohlížet na děvčata. S tou klučičí šatnou je ale potíž, při dnešní feminizaci školství.

19 0
možnosti
PU

Když tak přemýšlím, mě za deset let kolegyně do holčičí šatny nebo sprchy nepustily, protože to nepokládaly za vhodné, a samotného mě tam jít nenapadlo. Mám i zkušenost, že holčičky v 2. třídě měly obavu, že na ně budu dohlížet. Asi by jim to nebylo příjemné.

1 0
možnosti
Foto

Maj pravdu tady v diskuzi, je to moc hezky napsané. Jen mám dojem, že s tou samoobsluhou na pražském sídlišti jste si trochu zapřeháněla. Pokud tam to zásobování opravdu takhle vypadalo, tak to byla neschopnost nebo lenost vedoucího. Dělal jsem v té době ve kšeftu a aspoň v Praze žádné zásadní problémy nebyly. I ten pověstný toaletní papír se v té největší krizi dal sehnat, i když třeba ve třetím čtvrtém krámu (s tím toaleťákem se to ale týká opravdu jen Prahy - je mi jasné, že třeba někde v Jednotě ho nedostali čtvrt roku).

6 5
možnosti
JN

No nevím pane Mádle. Já v té době pracovala jako prodavačka v drogerii. Zboží chodilo 1x týdně. Objednáno 10 kartonů prášku na praní, došly 2ks. (ne 2kartony, ale 2 krabičky Merkuru). Jeden jsem si samozřejmě vzala já a druhý paní vedoucí. Na lidi nezbylo. A trvalo to cca 4 měsíce. A když náhodou přišlo krabiček 10, bály jsme se je dát do prodeje, protože by nás zákaznice zahubily, proč je dostalo jen prvních 10.

5 1
možnosti
JR

J47a96r66a 41R41a71n59k

5. 7. 2016 5:13

Prima jste to nase detstvi popsala, co potom o neco pozdeji, kdyz jsme zacali chodit do spolecnych saun a jen v rucniku, na ktery jsme se pak usadili;-)

0 0
možnosti
Foto

Konečně někdo, kdo se nebojí nazvat věci pravými jmény a zřejmě se mu taky zajídá ta šílená potřeštěnost dnešní doby, kdy v zájmu "politické korektnosti" se vylévá dítě i s vaničkou, střílíme kanónem vrabce a jsme na nejlepší cestě zdegenerovat, protože na těch lidech, kteří tyhle hovadiny vymýšlí (myslím tím ta "nová pravidla" pro naši společnost) jistou formu degenerace a nebojím se říct i demence pozoruju...

Díky za skvělý článek a přeju hezký den!!!

37 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik