Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Škola v přírodě a "zneužívání"

Když jsem v médiích četla tu hnusnou kauzu učitelky, která na škole v přírodě PRÝ "šmírovala" malé chlapečky při sprchování a ředitel jí vyhodil, udělalo se mi zle. Zle z toho, jak jedno udání může zničit život ženě - učitelce...

 

        Ač narozena v Domažlicích, od svých dvou let života, z kterých si nepamatuju ani fň a můj první prazážitek je zajímavý pouze tím, že si vzpomínám na tapety s obrázkem Večerníčka v dětském pokoji, které jsem slízávala až na panel, jsem žila v Praze.

     V paneláku na novém sídlišti, ke kterému samozřejmě přiléhala i nová "krásná" samoobsluha (ve tvaru betonové krabice, okna jak v krimu, kde se dalo koupit jen mléko a brambory, pak jeden den i cibule, česnek a olej, další den stála máma frontu na pomeranče, ale "soudružko, je vyprodáno" - sdělila mámě korpulentní prodavačka a před ní si cpala pomeranče do poprsenky (na což máma dodnes s oblibou a smíchem vzpomíná - "byla úplně blbá - jakobych tam nestála vůbec - jen si cpala ty pomeranče do těch obrovských koz, kde se zachytly o podprdu, kde jí sehnala, nevím, ale byla to snad patnáctka, jako dva rozevřené deštníky. Jeden pomeranč jí z toho vypadl a zakutálel se až ke mě...sebrala jsem ho na špičku lodičky, kopla si ho k ruce, chytla a říkám - že děkuju, soudružko!!) - přiléhala k novému sídlišti samozřejmě i školka a škola.

   Abych se dostala k tématu mého blogu - coby školkové dítě v panelákové zástavbě a dítě zaměstnaných rodičů, jela jsem na ŠKOLKU V PŘÍRODĚ. Dodnes nechápu trojici učitelek, že byly ochotné naložit do chrchlavého autobusu tři své školkové třídy a vyvézt nás, malé haranty, na Smržovku do Krkonoš....pamatuju si z toho hodně, ale v paměti mi utkvěl jeden krásný záběr - "Tak ahoj, Petruškooo!." loučili se semnou máma a táta..."A buď tam hodná!!" "No jo porád" odsekla jsem prý a honem rychle jsem se hnala do busu, kde mi můj kamarád ze školky, Míša Švanda, držel místo. "Podivej, táto..." drcla máma do táty - "Ono se jí nestejská, je vedle Míši...." "Neřvi,, " šťouchl do ní přátelsky táta, "přece jí nebudem držet doma, já se hlavně divím těm učitelkám, že jsou ochotný tam s tou smečkou pětiletých harantů vůbec jet" - a jeho slova potvrdila paní vychovatelka a učitelka Dáša, která měla takový tik v oku, že nebyla schopná vůbec přečíst seznam jmen :-)

     Ale inu, dojeli jsme na Smržovku a dodnes obdivuji naše tři pedagožky ze školky, že to tam s náma, špuntama ze školky, vydržely a nezbláznily se. Dokonce jsme od rodičů měly nadepsané pohledy s adresou a známkou, vždy nám je nechaly jen podepsat, namalovat obrázek, poslaly je....a proč tenhle blog píšu? Samozřejmě - dohlížely na nás při sprchování. A dokonce i při "kakání" a "čůrání" - jela s náma Zuzanka, která ještě neudržela moč, tedy udržela, ale ve stresu ne.....věnovaly se jí, když se zastavilo např. na výletě, tak jsme věděly, že "Zuzanka tento" a mlčely jsme. Děti byly, mám pocit,   tehdy přátelštější a bez rodičů, mobilů, tabletů a netu i zranitelnější a poslouchaly jsme paní učitelky a celkově jsme se neposmívaly těm nejslabším. Moje první a zároveň poslední školka v přírodě byla nádherná, mám i fotky a opravdu dodnes obdivuju "tety" učitelky, jak nás zvládly...ono v dnešní době vzít si na starost 60  5 -6 ti letých dětí a tři učitelky na ně, to by nešlo...každý by se jen hádal, že chce net, že mu nechutná atd...atd....atd...

     Pak začala škola a jako pražské dítě jsem měla tu možnost jezdit na školy v přírodě. Vždycky to bylo strašně fajn.  Od druhé třídy jsme jezdili každý rok a naše paní učitelka, kterou milovala celá škola, prvnáky počínaje a osmáky konče, paní Ivanka Vyšínová, později Uzlová, s námi jezdila právě na ty školy v přírodě. Pamatuju si hodně, sice se mi to tzv "slejvá" do jednoho, ale vím, že jsme měly my holky sprchy jako na vojně, taková ta koryta místo umyvadel a ze stropu padala voda....hodně studená, pak to paní učitelka Ivanka šla urgovat, tak jejímu kouzlu podlehl i údržbář a tekla VLAŽNÁ!!!!

     A pak jsme ječely, paní učitelka taky ječela, když na nás pustil vodu a proboha!!!! Ona se na nás dívala, když jsme se myly!!! A co navíc - Ona se šla podívat a urgovat teplou vodu i do tzv: "chlapecké umývárny", kde se kluci prostě sprchovali nahatí....a co jako? Nikdo z toho nedělal žádné takovéhle krávoviny, jako ředitel té školy, kde nařkl ze ZNEUŽÍVÁNÍ učitelku, prokristapána.....To je neskutečný, nechutný a proč tenhle blog píšu - opakuju - proto, abych aspoň trošku pomohla paní učitelce, která byla vyhozena za pohlavní zneužívání - vždyť je to tak trapné a nelidské, obvinit z něčeho takového člověka, který dozoruje u kluků i holek...chápu, kdyby to byli sedmáci, osmáci, neřeknu nic...ale druháci?  Achjo, to jsme tedy byly tenkrát zneužité všechny, když do té sprchovací místnosti vrazil instalatér a údržbář s brašnou a nářadím, my tam malé poskakovaly v té studené...nikdo si nás ani nevšiml....jen paní učitelko sem a paní učitelko tam....

    Kdyby se v dnešní době nějaký hysterický rodič dozvěděl, že jeho dcera se sprchovala nahá zatímco tam stála učitelka, instalatér a správce, okamžitě učitelku obviní z prodeje pedofilům, pohlavního zneužívání, udělají aféru, dají to tisku, na net, do televize....Proboha, lidi....mějte trošku soudnosti.... učitelka musí být u prvňáčků v umývárně, aby se jí někdo neutopil nebo nezranil, není to žádná pedofilka, vše jsem to zažila také a to jsem dokonce nebyla ta, která se zeptala naší Ivanky Vyšínové, která na nás dohlížela ve sprše - "pančelko, vy máte tak krátký nohy!!" vyjela na ní Iveta Rendlová. "No to víš, Ivetko, moc mi nevyrostly....tak šupem, holky,  osušit, oblíknout, jdu za klukama se podívat, jestli jsou taky už oblečený!!!" a šla..a malého Tomáška dokonce vysušila ručníkem sama,  měl slabé srdce a jej to třetí "křížek", co máme na srazech základky. Umřel na ¨srdce. Pak jedna holka při autonehodě a druhá drogy, předávkovala se.

   Ale pořád vidím Ivanku Vyšínovou, jak nás i myla, kluky taky, obvnit jí z pohlavního zneužívání, to by bylo něco tak neskutečného, tak naprosto blbého, že mi rozum nebere, že může být z toho obviněna jiná učitelka.. Naprosto jí fandím a pokud v tom má prsty dle článku ředitel a sepisuje se petice, ráda jí podepíšu.....

 

      Krásnou dobrou noc přeje Vaše Petra a díky za přečtení

:-)

 

 

 

 

 

Autor: Petra Pavlíčková | úterý 5.7.2016 0:36 | karma článku: 47,39 | přečteno: 12411x
  • Další články autora

Petra Pavlíčková

WC a dršťková

Stává se to. Občas vám Vánoce nevyjdou dle vašich představ. Když pominu provozní věci typu - nejsou peníze na dárky, nejsou dárky, nedorazily dárky, dopravce PPL se ožral a nedovezl dárky včas, protože chrápal v odstaveném autě...

29.12.2016 v 23:55 | Karma: 25,63 | Přečteno: 796x | Diskuse| Společnost

Petra Pavlíčková

Poslední ze Sedmi statečných...

Už asi týden se objevuje tolik zpráv o úmrtí slavných osobností, herců, umělců, fotografů apod, že jsem se přistihla, jak si při čtení dalšího nekrologu pobrukuji text slavné trampské písničky: "Zatracenej měsíc listopad..."

11.11.2016 v 23:44 | Karma: 29,66 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Kultura

Petra Pavlíčková

Ať život muší plácačka zruší!!!!

Neznám nádhernější start nového dne, než být probuzena mouchou. Znáte to všichni - spíte, sladce...a najednou "pink" a sedí vám na nose, obličeji, na všech odkrytých okončetinách těla. Je marnou snahou tu černou vtěrku odehnat.

21.9.2016 v 21:41 | Karma: 15,79 | Přečteno: 371x | Diskuse| Společnost

Petra Pavlíčková

Když vám vyhlásí válku kotě....

Ve staré kůlně kousek od našeho baráku má soused kočičku, která porodila patero zdravých koťat, černých jako uhel. Jsem zde v okolí známa jako "kočičí máma", i šla jsem se na prcky podívati...

24.7.2016 v 23:14 | Karma: 28,73 | Přečteno: 1102x | Diskuse| Ostatní

Petra Pavlíčková

Co vydá stará půda?

Odkojena Foglarem, nedalo mi to a prostě jsem prozkoumala půdu v baráčku po zesnulé babi. Našla jsem tam rodinné fotoalbum, u kterého jsem se málem umlátila smíchy.....nedivím se, že babi tento "skvost" raději dala na půdu...:-)

7.7.2016 v 0:23 | Karma: 24,02 | Přečteno: 795x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik