Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Což takhle spáchat sebevraždu?

Již roky a roky trpím panickou úzkostnou poruchou a agorafobií. Bývaly doby, kdy jsem ani nemohla bez "panické ataky" vyjít z bytu...nemohla jsem vůbec nic, jezdit MHD, řídit auto, pracovat...nemohla jsem se ani bavit s blízkými - sociální fobie jako vyšitá..ale to není to, o čem bych chtěla psát...já se cítím docela v pohodě, díky medikaci a skvělému přístupu mého doktora - psychiatra..

Když jsem se svého času velmi nerada svěřila rodině s tím, že chodím k psychiatrovi, myslela jsem si, že mne blízcí zavrhnou. Přece ten, kdo chodí k "psychoušovi" je cvok...ale já je zazdila tím známým rčením:"když se někdo zblázní, neví o tom..." Já moc dobře věděla, proč k psychiatrovi jdu..neměla jsem na výběr - buď se "zblázit" nebo se mu svěřit a nechat si nasadit medikaci....a zkusit tu mrchu "panickou poruchu" nějakým způsobem zvládnout....už je to přes deset let a zatím PP zvládám. Ale šílené je, co slýchávám v čekárně u psychiatra....lidé se svěřují svým "spolučekajícím" velmi vehementně a se vším....až bych raději sedávala venku a obdivuju pana doktora, že všechny tyhle šílené stestky a výhružky pořád s přehledemm zvládá...

 

"Uš de ven??? Uš de ven??" křičela v čekárně taková malá paní, která měla na sobě tepláky růžové barvy a pocintané tričko: "já tu nemůžubejt, mam doma dítě..." "malý.." dodala a sedla si a jala se ukazovat fotky - na fotkách byla jen ona s panenkou. Já jí  - naprosto blbě, uznávám, měla jsem držet ústa a krok - říkám" to je panenka.. "že jo, "odvětila mi rozněžnle paní : "to je Greta, vypadá jako panenka.." No a já jí, blbec, řekla, že to je panenka,,

"To teda ani náhodou, to není panenka!!"rozkřikla se, "to je moje malá holčička!!"

"Nech jí bejt...nevšímej si jí.." řekl mi najednou velký pán, takový medvěd, co jen vše z povzdálí sledoval....Měl plnovous jako Krakonoš, říkala jsem si, co dělá v čekárně u psychiatra..a taky jsem se ho na to zeptala:
"Já jsem Petra...díky za info o té paní...", říkám mu, on jen mávl medvědí tlapou a zase se díval na plakát o cukrovce (čekárna psychiatra je ve stejném vestibulu, jako doktorka přes cukrovku)"a co vy tu vůbec děláte? Připadáte mi úplně normální..."

"Chceš to opravdu slyšet?" otázal se mě...

"já ani nevím.....", řekla jsem mu, protože jsem se patlala s hromadou svých problémů a poslední, co bych chtěla slyšet,  by bylo, že Jáááá mám  problém...ale nechala jsem ho mluvit...

 

"Jakže se menuješ, Petra?"tázal se medvěd..""Tak Petruš...já se živím jako svažeč dřeva..mám kobylku,l která jsem jmenuje Luisa....a taky jsem si domů přivedl mojí ženu....Janu.."

 

"Janu?" otázala jsem se vesele, "tak se jmenuje moje máma..."

"To je hezký"..děl Krakonoš.."ale Janě se u mě v lesovně nelíbilo...měli jsme dítě, Štěpána...to jí zaměstnalo...přestala si stěžovat....        jenže  pak čekla druhé a řekla mi, že už ne, že půjde na potrat...že jedno stačí a udělala to..

"šla na potrat a zbláznila se z toho...to je moje žena...." ukázal na tu nebohou paní, co tam pobíhala a já jí řekla, že se mi líbí její dítě - panenka..

"Proč tu jste?" zeptala jsem se..

"Protože jsem se chtěl zabít....spolykal jsem  všechny prášky, co jsem doma našel a oddělalo mi to játra.......aspirin,ibalgin, neurol, diaezpam,algifen, tramal...."    sežral jsem všechno, ale bohužel jsem se vzbudil a Jana nademnou poletovala....   

"Ale vy jste silnej...." řekla jsem mu..

 

"Ani náhodou...nejsem silnej...jsem jen obyčejnej chlap...a děkuju ti, že jsi semnou bavila....."

 

Nikdy se nesmějte lidem, co jdou k psychiatrovi...někdy opravdu není zbytí a musí se někde a něomu vyzpovídat...

    

                                                                                                                                                                                                                                  

Autor: Petra Pavlíčková | sobota 6.9.2014 1:55 | karma článku: 25,49 | přečteno: 1497x
  • Další články autora

Petra Pavlíčková

WC a dršťková

Stává se to. Občas vám Vánoce nevyjdou dle vašich představ. Když pominu provozní věci typu - nejsou peníze na dárky, nejsou dárky, nedorazily dárky, dopravce PPL se ožral a nedovezl dárky včas, protože chrápal v odstaveném autě...

29.12.2016 v 23:55 | Karma: 25,63 | Přečteno: 795x | Diskuse| Společnost

Petra Pavlíčková

Poslední ze Sedmi statečných...

Už asi týden se objevuje tolik zpráv o úmrtí slavných osobností, herců, umělců, fotografů apod, že jsem se přistihla, jak si při čtení dalšího nekrologu pobrukuji text slavné trampské písničky: "Zatracenej měsíc listopad..."

11.11.2016 v 23:44 | Karma: 29,66 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Kultura

Petra Pavlíčková

Ať život muší plácačka zruší!!!!

Neznám nádhernější start nového dne, než být probuzena mouchou. Znáte to všichni - spíte, sladce...a najednou "pink" a sedí vám na nose, obličeji, na všech odkrytých okončetinách těla. Je marnou snahou tu černou vtěrku odehnat.

21.9.2016 v 21:41 | Karma: 15,79 | Přečteno: 370x | Diskuse| Společnost

Petra Pavlíčková

Když vám vyhlásí válku kotě....

Ve staré kůlně kousek od našeho baráku má soused kočičku, která porodila patero zdravých koťat, černých jako uhel. Jsem zde v okolí známa jako "kočičí máma", i šla jsem se na prcky podívati...

24.7.2016 v 23:14 | Karma: 28,73 | Přečteno: 1101x | Diskuse| Ostatní

Petra Pavlíčková

Co vydá stará půda?

Odkojena Foglarem, nedalo mi to a prostě jsem prozkoumala půdu v baráčku po zesnulé babi. Našla jsem tam rodinné fotoalbum, u kterého jsem se málem umlátila smíchy.....nedivím se, že babi tento "skvost" raději dala na půdu...:-)

7.7.2016 v 0:23 | Karma: 24,02 | Přečteno: 795x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik