Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Polárníkočka

28. 7. 2011 8:36
kybl vody u nas fungoval spolehlive

uz dva roky mame klid ;-)

0 0
možnosti
JC

kubíczech

28. 7. 2011 1:27
Štvou mě, ale problémy s nimi nemám

U nás ve čtvrti taky oblézají - takové dvě starší ženské, už je i poznám, když je náhodou vidím z okna domu. Před lety, když začínaly obcházet, u nás zazvonily, ještě jsme je neznali a nevěděli co jsou zač, tak jsem v klidu došel ke vrátkům a zeptal se co potřebují a ony spustily nějaký bláboly ani nevím co přesně říkaly, ale hned jsem se jich zeptal: "vy jste Jehovisti?" oni, že ano. Tak jsem, opáčil, že jsme všichni Římští Katolíci, ještě jsem dodal naschle a odešel jsem, od té doby u nás neobtěžovaly - možná je to tím, že už nějakou chvíli máme rozbitý zvonek (což mě osobně nijak neobtěžuje)

;-D

0 0
možnosti
C

celim

27. 7. 2011 14:51
Tak jsem slyšel pěknou historku.

Už se to stalo někdy za totáče. Vlakem jel nějaký dominikán v civilu(no jak jinak - tehdy) a přisedli si k němu do kupé dva jehovisti a po chvíli ho začali lámat. Jenomže oni vlastně bibli ani pořádně nerozumí, jenom mají nabiflované otázky a odpovědi. No dominikáni jsou dost vzdělaní teologové a tak on se s nimi tedy dal do řeči. Jelikož na rozdíl od nich věděl o čem mluví, tak je vhodně volenými dotazy přivedl velmi brzo do úzkých a na další stanici urychleně vystoupili. Prostě padla kosa na kámen.

0 0
možnosti
VS

Astaroth

27. 7. 2011 14:34
je mi jich vcelku lito

Oni tak oddane slouzi te falesne modle a jsou vyhaneni, mrznou a tak ruzne trpi. To mi vic vadi podomni obchodnici.

0 0
možnosti
R

rudaz

27. 7. 2011 20:27
Re: je mi jich vcelku lito

Jsme svobodné bytosti, jež v nekonečnu nekonečna samy sebe tvoří > J.A.Komenský.

Takže vše je ve vzdělání - od vychovatelů jsme toho moc nepochytili, ani v nás neprobudili vřelý zájem o učení(6 posledních slov je též od J.A.Komenského). Ale dnes jsou možnosti se informovat, jen chtít. Třeba si ťuknout na http://www.rozcesti.org a už to jede. Poznáte je po ovoci, že?

Bude líp.R^

0 0
možnosti
BC

Bdan

27. 7. 2011 14:11
Pokud jste nevěřící,

pak je velice jednoduché se jich zbavit. Neurážejte je, ale Boha.

0 0
možnosti
D

dannny

27. 7. 2011 14:10
Mám rád městské legendy, ale musí být aspoň trochu dobře

napsané. Z tohoto blogu přehánění a vymýšlení přímo čiší. A když už se chce někdo pouštět do tvorby vtipného literárního útvaru za použití pořádné hyperboly, stojí za to mít v pořádku aspoň základní fakta. Jinak to působí tak trochu... nenávistně?

2 0
možnosti
KT

Ježikača

30. 7. 2011 18:40
Re: Mám rád městské legendy, ale musí být aspoň trochu dobře

ujišťuji vás, že u nás ve čtvrti periodicky oblézají též.

0 0
možnosti
HH
P

Priamos

27. 7. 2011 11:56
Jak na ně.

Kamarád je kdysi vypráskal metodou naprosto dokonalou: když k němu přišli asi potřetí, pozval je do bytu (první šok pro ně), posadil v obýváku, nabídlo čaj, kávu (druhý šok), a než to přinesl hotové, byli na odchodu. Sami. A už nikdy nezazvonili. Snad byli přešokovaní, a nebo pochopili tu Jánského plaketu viditelně vystavenou uprostřed obývákové stěny...

Já si zase s jednou jehovistkou hezky popovídal. Distinguovaná dáma mezi padesátkou a šedesátkou mi nabídla rozhovor na téma víra. Rád jsem si s ní povídal, ptal se a dával najevo zájem. Celou dobu jsem se nenuceně opíral o futra svého bytu, diskutoval a debatoval. Taky už nepřišli. Nevím, jestli je víc odradila sprcha nepříjemných otázek nebo to, že jsem si s paní povídal jen ve slipech...

0 0
možnosti
VS

Astaroth

27. 7. 2011 14:33
Re: Jak na ně.

Nebyl jsi pod temi slipy zretelne, no, vzrusen?

1 0
možnosti
M

mira77888

27. 7. 2011 10:28
zkuste s nima nekdy diskutovat

ja je diskuzi tak rozsekal ze prede mnou sami utikali. na to jsem do dneska hrdej.

0 0
možnosti
R

rudaz

27. 7. 2011 20:20
Re: zkuste s nima nekdy diskutovat

To je ono, nechť slova jsou oboustranným mečem. Slova a argumenty. Více se jich dozvíte na http://www.hcjb.cz. Dokonce(nic není náhoda) mi včera přišel časopis "Zápas o duši"(je možné si jej objednat na uvedené inetové adrese). V něm na str.31 rady, jak na ně. Číslo 109 to je a bude vyvěšeno taky na http://www.hcjb.cz.

Na ty lidičky není třeba se zlobit, jen je potřeba jim otevřít oči  - o to se snaží http://www.rozcesti.org.

Takže zdroje informací zde jsou (nezaměňujte prosím s panem Špidlou), jen je potřeba jich využít a použít na pravém místě.

Bude líp.R^

0 0
možnosti
M

milenkamikes

27. 7. 2011 10:04
u nás

chodí babička jehovistka se svou vnučkou - holce je asi 13 a byla oblečená jako stará mladá-dlouhá volná sukně,křusky,holka v ksichtě vyprdnutá,žádná barva.Místo aby chodila s kamarádkama k vodě,na kolo,chodí s bábou a otravuje.To je neštěstí.

Jednou mě taky jedna oslovila,zeptala jsem se jí,jestli má vnoučata? a ona že jo.Tak jí říkám a proč nejste s nima,proč tu otravujete?Čučela jak puk.Pak jsem ji požádala,at za mnou přijde s tím svým bohem,že ho chci poznat osobně. A čučela znovu. Jeden by myslel,že jehovistou se stává člověk nevyrovnaný,psychicky labilní,ale znám učitelku-jehovistku.VVV

1 0
možnosti
JM

janacz

27. 7. 2011 11:49
Re: u nás

Jsou to masochisti, rádí se nechají trápit, ale velmi těžce to nesou jejich děti, kterým takto vnucují nepřirozenou ideologii v jejich vývoji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik