Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

martinxz

22. 7. 2011 15:04
Jehovisti

Já bych volil na ně vylít ocet.

0 0
možnosti
MP

zly.previt

22. 7. 2011 15:05
Re: Jehovisti

Proč  zrovna ocet?8-o

0 0
možnosti
MS

sunka007

22. 7. 2011 14:18
-

Clanek je informacne nic moc. Co jsem se dozvedel je to, ze autorka pochazi z buranske rodiny a ji se tento styl jednani libi. Navic ze namalo lidi neumi jednat s prudici a maji skodolibou radost, kdyz nekomu muzou ublizovat.

Udajne 30% populace jsou blci, mam dojem ze na tom bude hodne pravdy.

2 0
možnosti
M

Míra4.1

22. 7. 2011 14:19
Re: -

Můžeš se k těm 30% (já osobně jsem přesvědčen, že jich je mnohem víc) připočítat!

0 0
možnosti
TM

opas

22. 7. 2011 13:57
Já mám dealery a jehovisty rád...

Můj pes z nich má srandu a záměrně je straší - vypadá to zhruba podobně.

http://opas.sweb.cz/pejsek.jpg

Napřed se přiloudá k brance, najednou se zvedne na zadní, koukne na ně vrchem a důstojně hlubokým hlasem jednou blafne.

Zatím jsem nezažil, že by někdo po tomhle přivítání vytrval a neodešel sám :-)

Nejlepší byl nějaký borec co zrovna v tý chvíli zkusil přes branku nahlédnout a pes mu zařval do obličeje z kontaktní vzdálenosti. Jak honem uskakoval, tak upadl a moc bych za to nedal, že si kalhoty znečistil i zevnitř ;-D

0 0
možnosti
TN

Titan no.1

22. 7. 2011 15:29
Re: Já mám dealery a jehovisty rád...

Takového milého pejska bych se nelekl, asi bych ho podrbal za uchem :-)

0 0
možnosti
E

ekokom

22. 7. 2011 13:56
autotransfuze?

A co autotransfuze..?,  vždyť sou to včechno a všichni ko...ti(ny). Kdo chce kam pomožme mu tam.

0 0
možnosti
MM

maryfox

22. 7. 2011 13:54
Paní přehání, chce být zajímavá,

aleje pouze hrubá, až vulgární. Jedni moji sousedé jsou jehovisté. Dlouho jsem to nevěděla, až mi to jednou sami řekli a ptali se, jestli mi to nevadí. No nevadí, nikdy mě k ničemu nepřemlouvali a znám je jako velmi slušné mladé lidi, kteří jsou  vždy ochotni pomoci. R^

2 0
možnosti
RK

Richard Kába

22. 7. 2011 13:57
Re: Paní přehání, chce být zajímavá,

Kdyz budete znat napriklad jednu slusnou a pracovitou "neprizpusobivou" rodinu, nebude to znamenat, ze obyvatele specifickych sidlist nebudou s podobnou skupinou problem.

2 0
možnosti
JN

Bubrak

22. 7. 2011 13:40
no nevim

Zdravim, z vaseho clanku mam pocit, ze jste si asi 90% textu vymyslela, protoze to zcela neodpovida realite, kterou zazivam a kterou zazivaji vsichni mi pratele a to je mezi nimi i spousta vasich 'jehovistu'. Nekolik vyjadreni ve vasem clanku je primo trestnym cinem podle paragrafu 355 a 356 se sazbou 2 roky.Rv

0 0
možnosti
N

nebuduzlobit

22. 7. 2011 13:54
Re: no nevim

vážený, zklidněte hormon. já s těmi hnusnými otrapy mám stejné zkušenosti. jsem po transplantaci kostní dřeně, což znamená velikou spoustu transfuzí krve a když ti drzí, oškliví, zanedbaní polohoumlesáci přišli, tak jsem je též vypakovala do zadele včetně informace o transfuzích. škoda, že jsem doma neměla ty umělý upíří zuby. stejně jednou shořej v pekle - pámbu je totiž NEMÁ rád!!!

1 0
možnosti
JK

pesimistka7

22. 7. 2011 13:30
Z čehokoliv, co zavání sektou

mám husí kůži. Řadím to k drogám - také to člověka "gumuje" a také často jde o zdraví. Spěje k tomu kde co i z toho moderního "ezo, eko", lidé naprosto ztrácejí soudnost. Praktiky sekt nezřídka využívají i různé firmy při náboru obchodních zástupců, (ituály pro přijetí, cílené psychologické zpracovávání pro své účely...).

O "náborech" přímo na pohřbech slyším poprvé a fakt se mi z toho zvedá žaludek, cítím vztek a bezmoc.;-€

0 0
možnosti
MF

kecálek_český

22. 7. 2011 13:38
Re: Z čehokoliv, co zavání sektou

kdyby přišli na pohřbu za mnou, tak další pohřeb by byl asi jejich... ;-€

1 0
možnosti
T

theofil.bentley

22. 7. 2011 13:20
Jednoduse a v klidu

Kdysi jsem vyzkousel na radu kamarada jednoduchou odmitaci vetu: "No, teta je u vas a ja mam tech vasich reci plny zuby, neobtezujte nas a odejdete prosim." Zadny vyhrozovani, zadny forecky, klidne a slusne. A bylo to naposledy co u nas zvonili.

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

22. 7. 2011 13:35
Re: Jednoduse a v klidu

Zabírá i to, když řeknete, že jste po transfúzi. Já tedy opravdu jsem a popravdě jsem jim tehdy řekla i to, že kdybych byla "u nich", dvě děti by byly bez mámy. Ani nepípli a táhli jinam.

0 0
možnosti
HJN

Hmmhator je nesmrtelný

22. 7. 2011 13:04
K nam uz bohuzel nechodi :-(

Rad bych si s nima pokecal, ale jednou jsem jim otevrel v reznicke zastere s rikama po lokty od krve a od te doby nechodi... nevim proc, to srdce co jsem mel v ruce bylo praseci.

1 0
možnosti
MF

kecálek_český

22. 7. 2011 13:40
Re: K nam uz bohuzel nechodi :-(

škoda, že tomu moc nevěřím, ale jako historka dobrý :-P

0 0
možnosti
RK

Richard Kába

22. 7. 2011 12:42
No nasel jsem na tema et divciny s hrebikem toto:

Podle nálezu ústavního soudu ze dne 20. srpna 2004

(III. ÚS 459/03) „Ochrana zdraví a života dítěte je zcela relevantním a

více než dostatečným důvodem pro zásah do rodičovských práv a omezení náboženské svobody, kdy jde o hodnotu, jejíž ochrana je v systému základních práv a svobod jednoznačně prioritní.“

5 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik