Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

evon

22. 7. 2011 12:16
Krásně napsáno...!!! Na jedničku.

R^

Já doporučuji těžší kalibr ;-): Zkuste jim nabídnout - ale hoooodně natvrdo - sex, třeba se dají báby v bytelných botách na úprk! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
MG

bitkar

22. 7. 2011 12:24
Re: Krásně napsáno...!!! Na jedničku.

asi tak nejak... kdyz ma clovek dobrou naladu, tak v tom je dobrej potencial. Dat se s nima do reci (jen mezi dverma) a pusobit na ne totalne opacnym dojmem :D Zkusit je naopak rozlozit neco absurdnim, co oni nesnesou. To bych si desne uzival. Parkrat jsem v zivote narazil na par vericich (krestanka nebo katolicka, tak neco). Hrozne jsem si uzival argumentaci. Jak lehky bylo vsechno zpochybnit a dohnat je do rohu :D Jedna nastesti nebyla tak strelena, tak se dokonce nechala prekecat, holt jen vyrustala v krestansky rodine. Druha byla fakt totalne mimo a uz to skoro spelo k tomu, ze jsem ji tim urazel asi, coz jsem uplne zas nechtel, byla to jinak hodna holka. No ale sranda kazdopadne byla!

0 0
možnosti
VT

kykor

22. 7. 2011 12:12
..

božínku, musíte si tu dávat rady, jak na Jehovisty, to jste fakt kabrňáci - asi jako hádat se, kdo ho má většího. Jehovisti k vám, paní, chodí proto, že vypadáte a žijete zoufale, asi jako ti pozůstalí na pohřbu a myslí si, že potřebujete pomoc - podle textu bych s nimi souhlasil.

0 0
možnosti
E

evon

22. 7. 2011 12:26
Re: ..

Já ho mám největšího! R^

0 0
možnosti
TH

Tak nevim

22. 7. 2011 12:07
Tak to mě trápí

opak,mě nikdy nikdo neoslovil,aby mi nabídl spasení.A přitom tyhle pouliční spasitele čas od času potkám.Prostě nikdo ani Hari Kršna ani Jehovisti a ani a to nejhorší ani předvolební kejklíři........A to už jsem i zkoušel,když je někde zahlídnu,běžet jim,s otevřenou náručí a s prosbou o spasení,vstříc a NIC.

1 0
možnosti
LH

LUCKA.KOBRA

22. 7. 2011 12:20
Re: Tak to mě trápí

jsi jste ztacený případ, oni to poznají i na dálku;-D

0 0
možnosti
RB

Tajemný muž

22. 7. 2011 12:05
Jak na ně

Jehovisti? Veselí lidi. :-)

Mě tahle sebranka celkem baví. Vždycky, když mě neopatrně osloví (a mám čas) si s nimi začnu povídat. Osvětlím jim, jak vznikla jejich víra, kdo a za jakých okolností a jak ji založil. Pak jim vysvětlím, jakým způsobem vznikla jehovistická bible. Následně se zabývám chybami v jejich víře. Vždy se mi snaží oponovat, ale proti argumentům nic nezmůžou. Stačí si na internetu vygůglit chyby a ikdyž si zapamatujete jen desetinu z nich, bohatě to stačí min. na hodinový rozhovor.

Když ode mě odcházejí, mají vždy těžce depresivní výraz ve tváři (kam se ztratil ten jejich věčný a přívětivý úsměv?).

Jednou u mě zazvonily dvě dámy. Odcházely v těžké depresi. Tak na mě poštvaly dva pány. Ti mi donesli i DVD. Při další rozmluvě jsem je opět argumenty roznesl a úsměv se opět změnil v depku. Už ke mě od nich nikdo nepřišel. Jednou zvonili i u tchýně a ta mě na ně poslala. Taky se už neukázali.

Jak říkám - veselí lidi. Je s nimi sranda.

4 0
možnosti
MG

bitkar

22. 7. 2011 12:26
Re: Jak na ně

to je i muj styl :)

0 0
možnosti
S

standysman

22. 7. 2011 11:57
Pro starší

typy a dle vzhledu se dá použít něco ve smyslu. Jsem starej zapřísáhlej komunista a pokud to zařvete se správnou grácií, taky to zabírá. ;-D

0 0
možnosti
ZS

Doa

22. 7. 2011 11:54
:(

Jojo, i Jehovisti a i fanatici jsou vynalézaví. To s tím sbíráním bodů je síla.... ostatně jako celý článek je dost drsný. A odchytávat lidi na pohřbu, kdy jsou úplně jinak rozpoložení a přecitlivělí, to je fakt asi už vrchol... :o(

0 0
možnosti
MG

bitkar

22. 7. 2011 12:30
Re: :(

ne, ze bych je tim obhajoval, ale oni to nedelaj proto,jak to vnimame my. Je to spis neco jako kdyz prijde krestankej padre a nabidne zpoved, aby pomohl. Dle si oni mysli, ze jim pomahaj. Koneckoncu u slabsich jedincu to opravdu pomuze - dostanou takovy vyplach mozku, ze prestanou smutnet, jelikoz zacnou verit tomu,ze dotycny blizky je vlastne na tom lip nez on, ze je na nejakym super miste a pak se s nim setka. Takze to ty lidi vytahne z toho smutku a deprese. Akorat je blby kam :) Kazdopadne oni to delaj jakoze dobro, dle nich. Snazi se pomoc. Zel bohu realne je to kretenismus nejvetsi.

0 0
možnosti
RB

TarasBulba

22. 7. 2011 11:50
Cedulka nepomohla

Zkoušel jsem i cedulku u zvonku: "Jehovisté, podomní obchodníci a podobná pakáž zde nejsou vítáni." Nezabralo to, dokonce přišli jako obvykle a že prý jsou na to zvyklí a že to ode mě není pěkné.

0 0
možnosti
E

evon

22. 7. 2011 12:24
Re: Cedulka nepomohla

Jde o to, aby se touhle pakáží atakovaný člověk - jakmile se zorientuje a uvědomí si, že to není pošťák ani tetička z Horní Dolní, co už jí patnáct let neviděl - rychle vzchopil a takhle zareagoval. Já jednou zařval jak na lesy hrubým hlasem s výhružným tónem: "Děte do haj...!!!" A bylo vymalováno. Člověk nesmí připustit jakukoli debatu. Ať si myslí, že jste tupé hospodské hova.o, co na tom? Vy si zase o nich myslete svý a jste si rovni. Akorát že vy na tom budete přece jen líp. :-)

0 0
možnosti
K

kokr206

22. 7. 2011 11:21
další finta jak na ně

...po větě, že jsme praktikující katolíci, nás nechali na pokoji a ani nechtěli diskutovat...kdyby chudáci věděli, že jsme nevěřící...;-D

0 0
možnosti
RB

TarasBulba

22. 7. 2011 11:44
Re: další finta jak na ně

Mě kolega poradil abych jim řekl, že jsme evangelíci. Měsíc byl klid, ale pak začali otravovat znovu a už to nezabíralo.

0 0
možnosti
S

SchwabXIII

22. 7. 2011 11:13
je s nima sranda náhodou :)

já je mám rád, vždy se pobavím (je pravda, že je potkám..teda oni potkají mě..tak jednou do měsíce).

a autorka má dobrý vkus na filmy a hudbu :)

0 0
možnosti
MG

bitkar

22. 7. 2011 12:34
Re: je s nima sranda náhodou :)

o VT marvin jsem leta neslysel (i mou vinou), jsem prekvapen, ze jeste asi existujou. Ja je slysel diky bejvalce, ktera se (jestli se nepletu) s nima snad i osobne znala.

0 0
možnosti
AB

Arthur B.

22. 7. 2011 11:10
:)

K nám zas tak často nechodí. Nikdy se mi nestalo, že by se vrátili ti samí. Když mam dobrou náladu, tak je odháním naprosto slušně, aby se nezlobili, ale že nemám zájem a zavřu dveře. Když mam blbou náladu, tak vylezu a rozhlížim se, kdo že to asi tak mohl klepat a zvonit, pak pokrčim ramenama a zase zalezu a zavřu :)

Co mě ale víc rozesmutnilo, když jsem tuhle v metru viděl postávat jak tydýta se Strážnejma věžema opravdu moc pěknou dívčinu... ;-(;-(;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik