Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Rozeslal jsem odkaz asi 25 lidem. Tohle je fakt bomba;-D. Ale jinak je mi souseda líto. Ale znám horší případ. Kdysi jsem četl, jak v nějaké africké tramtárii chytily nějací povstalci jiné povstalce, či nějakou takovou sebranku. Napřed je nechali sníst hromadu nějaké luštěniny, pak jim zalepily zadky lepidlem a donutily vypít nějaké projímadlo. To musela být strašná smrt. To soused dopadl velice dobře, i kdyby mu půlky dělily rozbruškou;-).

2 0
možnosti
JV

Následující se prý taky stalo, ale varuju, nezkoušet.

http://www.skyfly.cz/zajimavo/zarovka.htm

1 0
možnosti
JC

Nic člověka nepotěší tak, jako když slyší o cizím neštěstí...;-D

No ale lituji ho. Hlavně kvůli tomu, že to o něm všichni v okolí vědí.

2 0
možnosti
MD

Geniální:D Moc pobavilo, díky...

2 0
možnosti
PM

Tak se mi stali za život různé věci,hodně jsem toho slyšel ale aby si omylem někdo slepil k sobě půlky....Chtel bych u toho příjmu v nemocnici být.;-D;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti
PP

ahoj, díky za milou reakci. Ovšem jen poopravím - on si neslepil k sobě půlky, on si zalepil konečník, celkově celý :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D ... a jasná karma!

3 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik