Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Máte pozorného muže. Vodí vás do skutečně vybraných podniků. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mám vtíravý pocit, že polovina z toho není pravda. A protože i vypravěčsky žádná sláva, tak jdu jinam. Bez kytičky.

1 0
možnosti
Foto

A co ta bytálná...byla?:))

0 0
možnosti
Foto

Petro, u Vás jsem zvyklá na vyšší standard (blogů). Jo, bylo to dobré, zasmála jsem se, ale u Vás jsem náročná a po sousedově slepené prd..li jste nasadila hodně vysokou laťku, ke které tento blog, bohužel, nedosahuje;-) Ale karmu jsem dala, protože to nebylo špatné:-)

0 0
možnosti
PP

to víte, každý den není posvícení...asi si dám menší pauzu :-) krásný den

0 0
možnosti
MH

Příběh zbytečně brzdí zdlouhavé převlíkání v úvodu. Ale jinak, co se týče našeho pohostinství, tak já věřím všemu.

0 0
možnosti
MH

Tak nevím, škoda, že nediskutujete. Buď se bojíte slovíčka zadek nebo vám sděluji, že na klávesnici jsou k a l hned vedle sebe.

0 0
možnosti
Foto

Je to napsané vtipně, ale nevěřím, že se číšník takto choval a vyjadřoval. A Vy načančaná a manžel v montérkách? Možná na oběd se chodí v pracovním, ale na večeři?

0 0
možnosti
Foto

Musim uznat, fantasticky popsana udalost. Zasmal jsem se a to se mi nestava casto. A mate pravdu, rostena ma byt meka jako maslo. Kdyz maji dobre maso.

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik