Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BU

huraaa, nejsem v tom sama ;)

0 0
možnosti
Foto

Jojo, co mi to připomíná... hodinky v ledničce...R^R^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Jsem ráda, že jsem sem zabloudila. Historky jsou úžasné všechny. R^

Šla jsem po názvu. To jsem netušila, co mě tu čeká.

Dříve se totiž punčocháče dávaly do mrazáku běžně. Byly drahé, špatně se sháněly. Říkalo se, že když se nové namočí a dají do mrazáku, že se pak hned tak nerozbijí.

Budu k Vám brouzdat častěji. R^

1 0
možnosti
MV

Luxus! Po celodenní lopotě v práci dopíjím druhé pivko a chystám se do postýlky. No mrknu ještě do záložek na blogery/ky a ejhle, něco nového. A po čertech srandovníhoR^. Té polívky mě bylo strašně líto. Asi víc jak toho dítěte, bo to se z toho otřepalo. Děda v pyžamovém kabátku dobrej, mám vlastní zkušenost, jednou jsem vyrazil do práce a v kolárce zjistil, že místo šusťáků mám od pyžama gaťata. Naštěstí mě nikdo neviděl. No a s tím hledáním punčocháčů, celkem běžná věc, prostě všichni máme občas takovou slabou chvilku. Ale když člověk vidí, že není sám, tak to potěší :-). No, díky za pěkného večerníčka;-).

2 0
možnosti
Foto

;-DR^Vy jste mi zas zvedla náladu. Vylitá polívka jasně vede;-D

4 0
možnosti
MS

Takzvaná polívka v hajzlu. ;-D

3 0
možnosti
DT

;-D Nádherné! To s tím autem... úplně se vidím... to by mohlo být ode mne. :-)R^

3 0
možnosti
FV

Kapky na zlucnik me fakt rozesmaly :)

3 0
možnosti
MV

Hlavně ten pyžamovej kabátek;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik