Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J39a90n 47H77a88n61á70k

4. 11. 2014 1:46

Už jen díky nadpisu jsem musel kliknout na článek! SPS byli (a jsou) legendou a mou nejpunkovkou. Jejich Ruská, Máma či ODS hrála v naší 5. cenové bez větráků a ubrusu pořád dokola :)) Samozřejmě další jmenování jako VTčka či EEčka jsou rovněž špičky punkové scény mého mládí, vzpomínám ještě na NVU, ale tehdy bylo desítky kapel, stačilo mít kytaristu a bubeníka a ani umět zpívat či hudební sluch nebyl třeba :)) Od ZNC (tu zpěvačku jsem miloval!) mám všechny kazety (ano, kazety), tuším asi 16 :)

Fakt to byly krásný časy plný průšvihů, probděných nocí, nezávazného sexu a i rvaček, ale zkušenosti za to stáli. Už jen to, že jsem se na prvním punkfestu stal průvodcem (ačkoliv to byl můj první :D) pro novináře z Mladýho světa, který o mně (a mé holce co furt plivala pod stůl) pak napsal 3 stránky s fotkama, jasně dalo můj směr až někdy do mých 18 :))  Byl jsem ještě na ZŠ a právě batikovanej ohoz se špendlíky, áčky, nápisy co všechno "fukuju" v kombinaci s trvale opticky vypadající mladším vzhledem byla asi pro novináře jeho motivace, proč oslovil z těch mnoha individuí zrovna mě a celý večer mi platil pivka :)) Světe div se, tenrkát to četli i učitelky a nikdo nesekýroval, naopak, všichni to brali s humorem :)

Moc díky za článek! (je to už cca 15 let)

Super R^

1 0
možnosti

dík...ted mi tu hraje z kazeťáku Máma..;-D že mezi pankerama cejtím se líp...víte co, Jane...zážitky a vzpomínky vždy zůstanou...mám fakt sto chutí jít si zapogovat někam na e e ..(na Znouzi se pogovat nedá, ta je se svýma textama něžná)...kdyby mi to moje sestřenka nepřipomněla, tak já už si to ani nevybavím...právě proto jsem honem napsala blog, než ty krásný věci zapomenu!!!

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS