Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T88o50m53á27š 36V89e64s61e53l56ý 5345318950739

jeden čas už mi volali každý den několikrát a jakékoli posílání kamkoli a odmítání, ať slušné nebo neslušné, nebylo k ničemu. Začal jsem jim tedy říkat ať chvilku vydrží, telefon položil nejlépe k nějakému reproduktoru a přestal si ho všímat. Rekord mají asi 3 minuty a od té doby mám klid ;-)

0/0
19.4.2016 12:02

B84o49h45u23m73i59l 56M26i77c85h90a38l 3735444395401

Jestli je vám těch volajících líto, tak je nechte říct nabídku - dostávají zaplaceno je za ty hovory, kde to nabídnou. Ostatně, je to asi kratší - necháte je to říct, pak jen "ne, děkuji, na shledanou" a je to.

Pokud jde o nabídku telefonních služeb, nejlépe je umlčíte sdělením, že máte firemní tarif - tam je jasné, že vás na nic neukecají.

+1/0
19.4.2016 9:10

M32a89r44t11i14n 79I53r34e38i23n 5110542970792

Když mi taková volačka oznámila, že hovor bude pro zkvalitnění služeb nahráván, zeptal jsem se jí, jak budou své služby zkvalitňovat. Něco zablekotala a bylo po hovoru.

0/0
19.4.2016 7:06

P32a53v30e20l 69J42a22n44s41a 2665129711724

všechny tyhle obchodní praktiky importovaný sem ze západu přes atlantik zapomínají na jednu zásadní věc - my tady ve střední evropě máme úplně jinou mentalitu, jiný myšlení, jiný nakupovací zvyklosti...

pokud to můžu posuzovat jen podle filmů a seriálů (případně z nějakých dokumentů), USA jsou založený na reklamě, na obchodování čehokoli kdekoli a v první řadě na přetvářce (každej druhej si tam nechává bělit zuby, aby ten jeho umělej křečovitej úsměv byl co nejzářivější a víc vyniklo jeho lhaní při "jak se máš - dobře, a ty - já taky dobře") a tamní lidi jsou asi přespříliš důvěřiví, když podléhávají reklamám a ani se nebrání, když jim někdo něco nabídne přes telefon, obvykle na to kejvnou a koupěj...

u nás tahle hrůza naštěstí nefunguje, podlehnou jí a uvěřej snad jen ti s nejnižším IQ a ty ostatní tyhle praktiky jen obtěžujou, štvou a vaděj jim, což ale společnosti pořád ne a ne pochopit a otevírají pořád další a další callcentra, kde akorát chudákům studentům znechucujou zapojování do pracovního procesu a ponižujou starší lidi, co dlouhodobě nemůžou najít nějakou smysluplnější práci

+4/0
19.4.2016 1:19

Přečtěte rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz