Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No vidíte Petruš, jak výživné téma;-) rozesmála jste mě a hned několikrát. Můj tatík vždy říkal, že nohy smrdí, protože rostou ze zadku ;-D Každopádně nechci dělat reklamu, ale pomáhá skvěle pár kapek "dračí krve" do lavoru a máčet a máčet. Hodně zdaru, ať Vám to pěkně píše:-)

0 0
možnosti
Foto

Do vypůjčených bačkor bych nevlezla ani pod trestem smrti.;-(R^

0 0
možnosti

Petro, to jste trefila! V práci jsem za dámu v silonkách a lodičkách, ale dvakrát za den nezbyde než nazout bezpečnostní pracovní obuv s ocelovou špičkou a zavítat do výrobní haly. To znamená, zout si zpocené nohy z lodiček a obout jiné boty, lodičky nechat pod stolem a vzdálit se. Občas se mi stane, že při mém příchodu mají kolegové otevřené okno.... nikdy bych si netroufla zeptat se, ale asi tuším :-(

0 0
možnosti
Foto

Petro, chyběla jste mi:-) Opět skvělé.R^ U nás má problém můj bratr a švagr.

Známá hláška:("Táto, ty ses zul!") je dost používaná;-D

Já, když běhala 10-12 hodin na place a večer se na pokoji zula...byla jsem ráda, že jsem tam sama;-D

0 0
možnosti
Foto

Představte si deset chlapů na pokoji na vojně :-) kde někteří jedinci dokázali přilepit ponožky na skříňku :-)

1 0
možnosti

To mi připomnělo jednu anekdotu:

Jak přijde tetka k doktorovi a že: pane dochtor, já mám taký problém. Strašně prdím, ale potichu, a ani nesmrdím. Ale aji tak mně to strašně vadí ani do kostela v nedělu nemožu.....

Pan doktor ji poprosí ať jde za plentu a a zavolá ho až to na ni přijde. Tak se stane, doktor sedne za stůl, napíše recept a že za 14 dní na kontrolu...

Za 14 dní paní přijde a je strašně rozhořčená: pane doktor, co ste mně to udělal?! To byly kapky do nosa - vůbec mně to nepomohlo... A tamto sa zhoršilo, prdím furt a navíc už to teď aji smrdí!!!!

Pan doktor ani nezvedne hlavu od stolu a povídá: výborně, tak ten chronický zánět nosohltanu už máme vyřešený. Dneska vás pošlu na ušní a při příští návštěvě začneme pomalu řešit to tlusté střevo.....

2 0
možnosti

V tomto smyslu byla zlatá totalita. Všude byly totiž prodejny Sovětská kniha, kde ani noha nepáchla;-D

2 0
možnosti

Je to dost, že už zase píšeš :-)

0 0
možnosti

Mně se nejvíc potí nohy, pokud si vezmu ponožky s umělým vláknem (nedej bože s umělých vláken) a nejvíce silonky.:-/ Takže pokud to jde, tak co nejvíc bavlny a v létě otevřené, ať dobře větrají;-). Navíc někde jsem četla a souhlasím s tím, že velmi nehygienické je nošení uzavřených bot na boso a je jedno jestli jsou z pravé kůže nebo ne, či plátěné.

0 0
možnosti
Foto

Měl jsem známého v Brně s obdobným problémem, jako Tvůj IT guru...bylo to fakt strašné...byl s tím u lékaře a ten mu doporučil každodenní koupel nohou v lavoru, kam nutno ještě vhodit jedno jedinné zrnko hypermanganu...nic více :) A nohy tam koupat 5-10 minut... Po měsíci téhle kůry a vyházení všech načichlých bot a zakoupení nových...bylo vše v pohodě a koupel pak stačilo palikovat třeba jednou za týden :) R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS