Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

zasloužíte karmu že by vám jí kdejaký budhistický mnich záviděl R^

18 0
možnosti
PP

no panejo....moc děkuji!!!!!:-)

0 0
možnosti
Foto

Bez ohledu na vážnost tématu, kde s Vaším názorem plně souhlasím si neodpustím Vás pochválit mimo téma - moc dobře píšete. Tak trochu jinak, s malebnou lehkostí. Díky. A klikám si Vás do oblíbených. R^

24 0
možnosti
PP

děkuju Vám, Jano...potěšila jste mne!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Karma, samozřejmě. S tímto případem mne ale zajímá jedná věc. Pan ředitel učitelku vyhodil, dobrá, jenže jak on se dozvěděl o tom sprchování? Předpokládám, že na místě nebyl, protože jinak nechápu, proč nezakročil přímo. Takže mi z toho vychází, že opět nastalo staré dobré české, že totiž teplý bonz je nejlepší bonz. Zkrátka někomu z kolegů, byla paní učitelka trnem v oku. A možná to byl i stranický úkol.

20 0
možnosti
PP

Martine, to já nevím, jak to proběhlo u paní učitelky cca před týdnem tady na Idnes....je to v historii článků. Já jen napsala svou zkušenost z roku 1985 - 89 :-) právě, abych se paní učitelky tímhle blogem zastala, Neznám jí, nevím...jen moje zkušenost... :-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik