Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je fakt, že já ještě na základce (tak cca rok 2002-3) chodil do plavání a vždycky na nás dohlížela ve sprchách trenérka, nebo trenér. Ale na holky vždy jen trenérka... Už tehdy by to někdo mohl brát jako pedofiliiRv

0 0
možnosti

Je to pár dní co běžel v televizi nějaký starší československý film (jak se jenom jmenoval?) a je tam scéna z koupaliště u řeky. V záběru kamery tam běží čtyři asi šestileté děti, úplně nahaté a ještě se drží za ruce! No Sodoma Gomora! Všichni jsme pedofilové a režisér zralý na kriminál!;-D

2 0
možnosti
Foto

V dnešní společnosti je mnoho věcí postaveno na hlavu. Normání věci jsou ve světle dnešních humanistů a obhájců svobody už nepatřičné a nepřijatelné. Nevím co by udělal pan ředitel, kdyby se nějaké dítě v té sprše zranilo. Vyhodil by opět paní učitelku z důvodu že zanedbala dozor při koupání dětí? Jezdíval jsem v minulosti jako vedoucí s dětmi na tábor. Dnes ani omylem. Nechci být podezříván z pedofilie. Dnešní rodiče se domnívají že čim víc brání své děti před učiteli, tím budou mít v budoucnu menší problémy a děti toho v hojné míře využívají.

1 0
možnosti

Dneska najdete rodiny kde se čtyřleté děti zamykají na záchodě:-/

0 0
možnosti

Skvělý příspěvek. Prosím, všichni, kdo máte ještě zdravý rozum, braňte se úchylům, jako je pan ředitel, který vyhodil tuto paní učitelku. Kauzu neznám podrobně, ale měly by se použít všechny páky na to, aby rozhodnutí ředitele bylo zrušeno a učitelka se dočkala omluvy. 7letí kluci, pokud jich je více, mohou ve sprše blbnout a místo očisty dojít spíše ke zranění a je nezbytné na ně dohlédnout. To ví každá matka.

4 0
možnosti
Foto

Když si vzpomenu, že nám dávali učitelky rozchod v cizích městech a vše bylo v pohodě. Ve skautu jsem měl svůj nůž, sekeru, sirky je to dnes ještě vůbec možné?

4 0
možnosti

Na tenhle svet musi opravdu prijit nejaka zkaza. Vsechno je naruby. Chteli jsme svobodnou zemi a svazali jsme si ji milionem neamyslnych pravidel a narizeni. Chyba je v nas vsech. Kdyz jsem dostala od ucitelky facku (pac jsem ji lhala do oci), netroufla bych si doma bonzovat, jelikoz bych obdrzela od rodicu druhou. Stejne tak by nenapadlo zadne dite zalovat, ze byla uca s nami ve sprse, protoze nekdo prece musi tu bandu divokych opic hlidat, aby si nerozbily hlavu o kluzke dlazdice, probuh! Kauza mi unikla, ale na detske plavani kam chodim, dochazi i skola a decka obou pohlavi se sprchuji s nami v damske satne, aby je mohly ucitelky hlidat. Snad brzy neskoncim v base, protoze priznavam, ze jsem nekolik pindiku tech skolnich chlapcu take uzrela! Jsem zkratka dobytek a uchyl...

11 0
možnosti

To jste si dovolila skoro dost :-)

Jsem takový ten kontaktní obtlapkávací typ. Ráda děti v práci pohladím, po vlasech nebo ruce. Nedávno jsem se v souvislosti s nějakou kauzou dověděla, že už to je přes čáru. Co mám dělat? Abych také nebyla osočená z pedofilie (a také ze sexuálního obtěžování, dotýkám se rukou mužských kolegů i kolegyň) :-)

0 0
možnosti

Děkuji za článek. Konečně moc pěkný blog. (Teď nemyslím od vás, ale tak celkově na blogu idnes.) A názor ještě lepší. Máte to jako jedna z mála v hlavě srovnané.

2 0
možnosti

Ještě jedna věc by mě moc zajímala. Jaký je přesný postup jak problém sprchování (koupání) řešit na škole v přírodě. Protože pokud ředitel pí. učitelku propustil tak musela porušit nějakou směrnici, nařízení atd. Takže moc by mě zajímalo jak by měla přesně postupovat, aby neporušila žádný předpis.

6 0
možnosti

Předem říkám, že rozhodnutí ředitele školy považuji za naprosto nesmyslné. Ale je stejně srandovní jak je naše společnost zmatená, protože kdyby to nebyla paní učitelka, ale pan učitel a místo chlapců si dosadíme holčičky tak je ve všech diskuzích učitel minimálně ukřižován. Nebo se pletu? Další věc která mě trochu vadí je, že děti nedostávají důvěru, aby mohly zvládnout něco sami. A sprchování v 7 letech by mezi tyto činnosti mohlo patřit. Proč to si to myslím mám dva kluky a oba sportují. Po tréninku je trenéři nahnali do sprch a kluci to v pohodě zvládli.

8 0
možnosti

Důvěra je hezká věc, ale může učitel říkat u soudu, že dal dětem důvěru a nepočítal s něčím, že se děti zraní, zabijí?

5 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik