Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V54l70a44s24t12a 42I26l21e82k

26. 7. 2016 19:59

Kdybych se vás nesnažil přečíst od začátku vašeho psaní, tak bych řekl, že jste si to vymyslela. Ale protože vás už trošku znám, tak věřím ve skutečnost tohoto příběhuR^;-D;-D

0 0
možnosti

;-D

Přítomnost vnímáme my lidé jako tečnu kružnice a přímky. Kružnice se valí po přímce a před tečnou je budoucnost, kterou nevidíme, neb naše mysl je v tečně, a za tečnou je minulost, na kterou vzpomínáme, protože tečna se už posunula dál.

No a je zde taková teorie, k níž se stále více přikláním, že v případě koček je ta tečna poněkud nebodová. Jako kdyby ta kružnice běžícího času byla polovyfouklou pneumatikou na asfaltce bytí. Pro kočku je tak přítomností i něco, co je pro nás teprve budoucností. Vidí kousek dopředu (ale jen pro nás je to "dopředu", pro ni je to teď).

1 0
možnosti
Foto

Tak, teď jste mi udělala velkou radost! Dobrej článek a super kotě! Já mám čtyři a klidně bych tu vaši můru brala. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Ta by pro Vas byla idealni pani domaci;-D:-)

1 0
možnosti

To ja prisel pred tydnem ke koteti jako slepy k houslim. Jdu kazdodenne se svym psem na vychazku a kdesi u cesty stoji v trave kote a jak jsem prechazel kolem tak mňouklo. Podival jsem se na nej a uz se hnalo k memu psovi, ktery se ji lekl. A tak tohle kote bezelo asi pul km za nami a muselo se velice snazit aby nam stacilo. Doufal jsem, ze ho po ceste ztratim, ale prislo s nama az domu. Darmo rikat ze uz tu zustalo. Sel jsem k veterinari, on odhadl stari asi na 9 az 10 tydnu, dal nezbytne pipety, injekci a prasky a o 800Kc lehci jsem sel domu.. Dalsi potrebne veci - klec na prenaseni, pisek, granule, mleko pro kocky apod. dalsich 600 korun... :-)

3 0
možnosti

J17i96ř27í 42N53o67s22e43k

24. 7. 2016 23:27

Zapomněla jste dodat: Kdy se k vám tyranka :-) nastěhuje?

1 0
možnosti

asi brzo.....máte pravdu, já jí prostě chci :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6074x
Jsem normální občan ČR

Seznam rubrik